بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

محمدرضا باهنر تأکيد کرد

بايد قدر نعمت امنيت موجود را بدانيم مقالات بازاريابي

بايد قدر نعمت امنيت موجود را بدانيم

  بزرگنمايي:

کانديداي احتمالي انتخابات رياست جمهوري گفت: بايد فردي به رياست جمهوري برگزيده شود که ضمن رفع نواقص دولت فعلي نقاط قوت آن را با جديت تداوم بخشد.

محمدرضا باهنر در ادامه سلسله نشست‌هاي «آگاهي براي حماسه» که توسط بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اين شهرستان برگزار مي‌شود، طي سخناني به تحليل عملکرد دولت‌هاي نهم و دهم پرداخت و اظهار داشت: براي اين منظور بايد عالمانه و عادلانه برخورد کرده و از تحليل‌هاي احساسي و حزبي و جناحي بپرهيزيم.

وي افزود: تحليل صحيح عملکرد دولت فعلي و دولت‌هاي گذشته موجب مي‌شود که مردم در انتخاب کانديداي مورد نظر خود در انتخابات آتي بهتر عمل کنند.

دبيرکل جامعه مهندسين در بخش ديگري از سخنان خود به بيان مشکلات کشور پرداخت و گفت: اقتصاد در حالت کلان به بخش مهم خانواده، بنگاه‌هاي اقتصادي و بالاخره دولت تقسيم مي‌شود که هر کدام از اين بخش‌ها چالش‌هاي خاص خود را پيش‌رو دارند.

باهنر افزود: مردم امروز با مشکلاتي چون گراني و بيکاري روبه‌رو هستند و اين دو معضل مهم‌ترين مشکلاتي است که در حوزه اقتصادي به خانواده‌ها وارد مي‌شود.

وي بيان داشت: بنگاه‌هاي اقتصادي نيز هر کدام درگير مسائلي از جمله تأمين نقدينگي، نيروي متخصص و بالاخره بازاريابي براي محصولات و خدمات خود هستند.

وي با تأکيد بر اينکه منظور من در اين بحث شخص احمدي‌نژاد و يا تنها دولت وي نيست، گفت: در حوزه دولت نيز متأسفانه ما متکي به درآمدهاي نفتي هستيم و به اصطلاح کارشناسان کشور را گران اداره مي‌کنيم، اين در حالي است که با مديريت صحيح منابع مي‌توانيم بسياري از هزينه‌هاي اضافي را حذف کنيم.

* در سال‌هاي گذشته از ديپلماسي خردگرا برخوردار نبوديم

وي در بخش ديگري از سخنان خود به عملکرد دولت در حوزه سياست خارجي اشاره کرد و گفت: متأسفانه در سال‌هاي اخير از يک ديپلماسي فعال و خردگرا برخوردار نبوديم. در اين حوزه هم بايد لبخند داشت و هم به موقع اخم کرد که تلفيق اخم و لبخند نيازمند تدبير و خردگرايي است.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي تأکيد کرد: اگر مي‌خواهيم اقتصادي فعال، سالم و پويا داشته باشيم، بايد با اقتصاد جهاني تعامل داشته باشيم. به طور قطع متکي بودن در حوزه اقتصاد به معني بستن درهاي کشور به روي ديگران نيست.

باهنر افزود: در حوزه سياست خارجي نبايد تنها به دنبال رابطه سياسي باشيم. روابط سياسي ما بايد ارتباط مستقيم با رابطه اقتصادي کشورمان با جهان داشته باشد. ما امروز به دليل مشکلاتي که در مديريت کشور داريم، بسياري از مشکلات را به گردن تحريم‌هاي خارجي‌ها مي‌اندازيم که اين بي‌انصافي است.

وي عنوان کرد: به طور قطع اگر به درستي سهم تحريم‌ها در وضعيت اقتصادي کشور را محاسبه کنيم به رقمي در حدود 30 و يا حداکثر 40 درصد مي‌رسيم، بنابراين سهم مديريت اجرايي در اين مشکلات به رقم 60 درصد مي‌رسد؛ يعني اينکه 60 درصد مشکلات فعلي مربوط به عملکرد خودمان است.

اين کانديداي احتمالي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري افزود: سياست‌هاي اجرايي غلط، عدم استفاده از دانش نيروهاي کارآمد و متخصص و عدم استفاده از مديران متخصص اين مشکلات را ايجاد کرده است.

* بايد قدر نعمت امنيت موجود را بدانيم

باهنر در ادامه با اشاره به امنيت موجود در کشور گفت: امروز امنيت بسيار خوبي در کشور وجود دارد و اين در حالي است که کشورهاي همجوار ما با فجايع بسياري روبه‌رو هستند، اين در حالي است که بيشترين دشمن را ايران در ميان کشورهاي همسايه و حتي جهان دارد. ما بايد قدر اين نعمت را بدانيم.

وي متذکر شد: به هر حال ما مشکلات داريم و دولت نهم نواقص و نقاط قوتي داشته است. همه بايد تلاش کنيم که دولتي بر سر کار آيد که ضمن رفع مشکلات و نواقص، نقاط قوت را با قدرت تداوم بخشد.

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي همچنين به برخي از پرسش‌هاي دانشجويان حاضر پاسخ گفت.

* نمي‌دانم احمدي‌نژاد مريد مشايي است و يا برعکس

مهم‌ترين پرسش مربوط به رابطه احمدي‌نژاد و مشايي بود. وي در اين زمينه اظهار داشت: بارها گفته‌ام که نمي‌دانم احمدي‌نژاد مريد مشايي است و يا برعکس. حتي برخي به شوخي مي‌گويند که اين دو مانند لاله و لادن هستند.

وي متذکر شد: ما احمدي‌نژاد را براي رياست جمهور و رئيس جمهور شدن مي‌خواستيم، اما نه به اين زودي. به طور قطع شخص احمدي‌نژاد خيلي پرکار بوده است، اما وي مي‌خواست به جاي همه کار کند و نيروهاي خوبي را دور خود جمع نکرده بود.

* بخشي از قانون را احمدي‌نژاد اجرا نکرد و گفت قبول ندارم

اين کانديداي احتمالي رياست جمهوري در مورد نحوه اجراي قانون در کشور نيز گفت: به طور کلي حدود 85 درصد قوانين مصوب کشور اجرا شده است. 10 درصد را دولت مي‌گويد امکاناتش را نداريم و نمي‌توانيم اجرا کنيم و 5 درصد را هم احمدي‌نژاد مي‌گويد من قبول ندارم و اجرا نمي‌کنم. اين 5 درصد هم رقم کمي نيست. اساساً رئيس جمهور حق ندارد بگويد که قبول ندارم و اجرا نمي‌کنم.

* مصلحت نمي‌دانم هاشمي کانديدا شود

باهنر در پايان درباره احتمال کانديداتوري هاشمي رفسنجاني نيز گفت: به حق و يا ناحق وي مخالفان زيادي دارد که در صورت کانديداتوري او را تخريب خواهند کرد.‌ از سوي ديگر او را براي رياست جمهوري به دلايل متعدد از جمله سن و تعداد مخالفان مناسب نمي‌دانم و به طور کلي به مصلحت خود آقاي هاشمي نيست که کانديدا شوند.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي