بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

گفتگوی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران با مجله‌ی پیام دریا بازاريابي

گفتگوی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران با مجله‌ی پیام دریا

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی -
مارکتینگ‌نیوز - مجله «پیام دریا» در شماره‌ی 246(شهریور و مهر ماه 1396) گفتگویی را با پرویز درگی، رئیس انجمن علمی بازریابی ایران، با عنوان «بازاریابی هوشمند هنر علم و انتخاب بازارهای هدف است» انجام داده است.
به گزارش مارکتینگ نیوز، درگی در این گفتگو به تعریف علم مارکتینگ و نقش آن در حفظ و جذب مشتریان و وضعیت مارکتینگ اینترنتی در ایران و جهان و چگونگی استفاده از مدیریت بازاریابی در حمل‌و‌نقل دریایی پرداخته است.
به گفته‌ی رئیس انجمن علمی بازاریابی ایران، مدیریت حمل و نقل دریایی لازم است به جامعیت‌نگری در تمام زنجیره ارزش‌آفرینی از تامین‌کنندگان و صاحبان کالا تا اقدامات پسکرانه‌ای توجه داشته باشد. بنادر، اسکله‌ها، انبارها، جاده‌ها، ریل، گمرک و ... همه در کنار اقدامات حمل‌ونقل دریایی در یک پیکره واحد باید عمل کنند تا موفقیت حاصل شود.
نشریه «پیام دریا»، ماهنامه‌ی اقتصادی، علمی است که صاحب امتیاز آن کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

داستان برند DJI، باز تعریف پرواز در قرن 21

رندر جذاب تویوتا سوپرا کروک نسل جدید

تور مجازی دبی؛ شهر آسمان‌خراش‌ها

کاهش شدید تخمین میزان فروش آیفون XS Max در سه‌ماهه نخست 2019

تاکید رییس اتاق ایران بر حذف دلالى و بهبود فضاى کسب و کار/ رانت خوارى، بلاى جان اقتصاد ایران شده است

ایران به جنگ نفتی عربستان می‌رود /آغاز فاز جدید رقابت تهران - ریاض از ماه ژانویه /دردسرهای تخفیف‌های نفتی ایران برای سعودی‌ها

توانمندی کم نظیر ایران در صنعت شکلات‌سازی/عرصه‌ای برای افزایش صادرات غیرنفتی

صنایع پیشتاز در جذب پول

آمادگی بازار سرمایه برای راه اندازی بورس ارز

راه نجات صنعت خودروسازی چیست؟

گردشگری رشد اقتصادی جهان را مثبت می‌کند

بورس تهران، کم‌بازده‌ترین بورس منطقه شد

آمادگی ژاپن برای واردات نفت از ایران

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا