بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

چین کیت باغبانی به ماه می‌فرستد بازاريابي

چین کیت باغبانی به ماه می‌فرستد

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - چین قصد دارد در سال جدید میلادی یک سیاره 425 کیلوگرمی را به ماه بفرستد.
به گزارش خبرگزاری مهر، علاوه برآن یک کاوشگر برای بازگرداندن نمونه و روباتی همراه کیت باغبانی نیز به ماه ارسال می‌شوند. چین قصد دارد در سال جاری فضاپیما به ماه بفرستد. این آخرین ماموریت از رشته برنامه‌های اکتشاف فضایی چین است. ماموریت فضایی Chang e 4 در ماه ژوئن انجام می‌شود و یک موشک Long March 4C ماهواره 425 کیلوگرمی را در 60 هزار کیلومتری پشت ماه قرار می‌دهد.
در ماموریت دوم یک فضاپیما و یک روبات به ماه می‌روند. در همین راستا آنها با اطلاعات به‌دست آمده از ماهواره به‌طور ایمن در ماه فرود می‌آیند. این نخستین فرود در بخش ناشناخته ماه به نام «حوضچه آیتکن قطب جنوب» است. این منطقه یک دریاچه وسیع در قطب جنوبی ماه است. جالب آنکه روبات همچنین دارای یک کیت باغبانی است که رشد گیاهان در سطح ماه را بررسی می‌کند. همچنین چین تصمیم دارد یک کاوشگر فضایی دیگر برای بازگرداندن نمونه از ماه نیز به فضا بفرستد.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

داستان برند DJI، باز تعریف پرواز در قرن 21

رندر جذاب تویوتا سوپرا کروک نسل جدید

تور مجازی دبی؛ شهر آسمان‌خراش‌ها

کاهش شدید تخمین میزان فروش آیفون XS Max در سه‌ماهه نخست 2019

تاکید رییس اتاق ایران بر حذف دلالى و بهبود فضاى کسب و کار/ رانت خوارى، بلاى جان اقتصاد ایران شده است

ایران به جنگ نفتی عربستان می‌رود /آغاز فاز جدید رقابت تهران - ریاض از ماه ژانویه /دردسرهای تخفیف‌های نفتی ایران برای سعودی‌ها

توانمندی کم نظیر ایران در صنعت شکلات‌سازی/عرصه‌ای برای افزایش صادرات غیرنفتی

صنایع پیشتاز در جذب پول

آمادگی بازار سرمایه برای راه اندازی بورس ارز

راه نجات صنعت خودروسازی چیست؟

گردشگری رشد اقتصادی جهان را مثبت می‌کند

بورس تهران، کم‌بازده‌ترین بورس منطقه شد

آمادگی ژاپن برای واردات نفت از ایران

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا