بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

تشخیص چهره خودکار در المپیک 2020 بازاريابي

تشخیص چهره خودکار در المپیک 2020

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - قرار است المپیک 2020 توکیوی ژاپن به منظور جلوگیری از حملات تروریستی احتمالی و افزایش امنیت محیط ورزشی، به سیستم خودکار تشخیص چهره مجهز شود.
به گزارش ایسنا، رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که سیستم‌های خودکار تشخیص چهره و احراز هویت تقریبا در 40درصد از خیابان‌های منتهی به بازی‌های المپیک و پارالمپیک که در شهر توکیوی ژاپن در سال 2020 میلادی برگزار می‌شود، نصب خواهد شد.
این اقدام به منظور جلوگیری از هر‌گونه احتمال حملات تروریستی و خشونت‌آمیز و افزایش امنیت شهروندان، تماشاگران، خبرنگاران و همچنین ورزشکاران و مقامات کشورهای مختلف انجام خواهد شد. طبق گزارش‌های منتشر شده از سوی روزنامه یومیوری، رایانه‌هایی که به دوربین‌های پیشرفته و فوق پیشرفته مجهز شده‌اند، قادر خواهند بود هویت و چهره تمام افراد حاضر در ورزشگاه‌ها و خیابان‌ها را تشخیص دهند و به این ترتیب امنیت شهر هنگام برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک افزایش خواهد یافت. برآورد شده است که در خلال بازی‌های المپیک و پارالمپیک توکیوی ژاپن، حدودا 300 تا 400 هزار نفر تماشاگر، خدمه بازی، مامور امنیتی، خبرنگار و ورزشکار حضور پیدا کرده و شرکت خواهند کرد. مقامات و مسوولان مربوطه بر این باورند که بهره‌مندی از فناوری و سیستم‌های مجهز به هوش مصنوعی و تشخیص خودکار چهره و هویت مردم می‌تواند کمک بسزایی به افزایش امنیت شهر توکیو و همچنین بهتر و ایمن برگزار کردن مراسم المپیک ژاپن کند. المپیک توکیوی ژاپن از 24 ژوئیه تا 9 اوت تابستان سال 2020 میلادی برگزار خواهد شد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا

بلک بری قصد عرضه نرم افزار امنیتی برای وسایل نقلیه خودران دارد

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

راهکارهایی برای طراحی یک فضای اداری جدید!

دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد

جنبه‌های مثبت و شگفت‌آور عصبانیت در محیط کار

هدبند جدید فیلیپس با نویز سفید به خوابیدن شما کمک می‌کند

راه‌اندازی سامانه حل چالش‌های استارت‌آپ‌ها

اقتصاد جهانی در رسانه های امرزو جهان (یکشنبه)

7 ثانیه حیاتی در فرآیند خرید

بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

اجاق گاز هوشمند غذایتان را مغزپخت می‌کند

آیا سرمایه‌گذاران با کارآفرینان زن و مرد به یک شیوه برخورد می‌کنند؟

صفر تا صد برندسازی در Entrepreneur / راه اندازی کسب وکار میلیون دلاری