بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

خودروی مفهومی اسنپ در لاس‌وگاس رونمایی می‌شود بازاريابي

خودروی مفهومی اسنپ در لاس‌وگاس رونمایی می‌شود

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - شرکت رین‌اسپید به‌زودی از خودروی مفهومی تمام الکتریکی خود با نام اسنپ در نمایشگاه فناوری و الکترونیک CES 2018 رونمایی می‌کند.
به گزارش زومیت، شرکت‌های زیادی در زمینه تولید خودروهای عجیب و غریب فعالیت می‌کنند و هر از چند گاهی خبری از ارائه چنین محصولی شنیده می‌شود. رین‌اسپید (Rinspeed)، یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید خودروهای مفهومی است و پیش از این با تولید مدل‌های مفهومی اواسیس و باد 2 مشهور شده بود. این خودروساز سوئیسی در حال حاضر جزئیات جدیدی در مورد آخرین خودروی مفهومی خود پیش از رونمایی کامل در نمایشگاه CES منتشر کرده است؛ این محصول، یک خودروی الکتریکی دو قسمتی است که شاسی و بدنه آن، مستقل و قابل جدا شدن از یکدیگر هستند.

پیش از این رین‌اسپید از خودروی مفهومی اسنپ صحبت کرده و تصاویری از آن منتشر شده بود. نام خودروی مفهومی اسنپ از قابلیت جداسازی و اتصال بین شاسی و بدنه گرفته می‌شود؛ شاسی که بیشتر شبیه یک اسکیت بورد طراحی شده، در شرایط مختلف ثابت است؛ ولی بدنه یا پاد (POD) با توجه به کاربری و شرایط استفاده، قابل تغییر خواهد بود.

پیش‌تر، جنرال موتورز از چنین ابتکاری در سال 2002 استفاده کرد تا خودروی مفهومی سوروس (SURUS) با ساختار جداشدنی معرفی شود. پوشش جداشدنی بدنه در اسنپ نیز مانند طرح مفهومی جنرال موتورز می‌تواند برای حمل مسافر، فضای خرید، اتاق کمپینگ و دیگر اشکال رمانتیک میکروخانه استفاده شود.
در داخل بدنه اسنپ، صندلی‌های نرم و فضای ذخیره‌سازی بار، سیستم‌ شارژ بی‌سیم و تعدادی صفحه نمایش برای نمایش فیلم همراه با پیام‌ها و اطلاعات مسیر وجود دارد. یک دستیار هوشمند قادر است عادات مسافران را یاد بگیرد و حتی می‌تواند رستوران‌های مخصوص هر کاربر را به او توصیه کند. به کمک نمایشگرهای موجود در بدنه، هر کدام از سرنشینان از طریق حسگرهایی مثل اسکنر عنبیه احراز هویت می‌شوند؛ پس از شناسایی افراد حاضر، موسیقی مورد علاقه، صفحات وب و مقاصد پرکاربرد هر کدام از افراد در دسترسشان قرار می‌گیرد. در خارج بدنه خودرو، 6 پروژکتور پنجره‌ها را با پیام‌هایی (هشدارهایی درباره کودکان یا حق تقدم عبور خودروها) برای سایر کاربران در جاده روشن می‌کنند.
بدنه به شکل اسکیت بورد یک سیستم محرکه الکتریکی و دو محور فرمان‌پذیر دارد که در داخل آن به شکل ماهرانه‌ای جاسازی شده است. همچنین سخت‌افزار و نرم‌افزار مورد نیاز برای تبدیل آن به خودروی خودران، همراه با دیگر قطعات مکانیکی فرسودنی قابل بازیافت وجود دارد. تفکر رین‌اسپید این است که پس از چند سال این قطعات فرسوده می‌شوند و در این حالت می‌توان آن‌ها را به‌راحتی بازیافت کرد که استفاده از این مواد علاوه بر قابلیت بازیافت، باعث صرفه‌جویی و تنوع می‌شود.


یکی از قابلیت‌هایی که در خودروی مفهومی رین‌اسپید اسنپ وجود دارد، قابلیت استفاده به‌عنوان محیط کار سیار است و برای افرادی مناسب است که دائم در شهرهای مختلف برای انجام مأموریت‌های کاری اعزام می‌شوند. چنین قابلیتی در آینده می‌تواند منجر به تولید انبوه خودروهای اشتراکی شود که بدنه خودرو به دلخواه کاربر، به‌آسانی تغییر می‌کند.
خودروی خودران مفهومی رین‌اسپید اسنپ چند هفته دیگر در نمایشگاه CES 2018، به نمایش گذاشته خواهد شد. تا آن زمان، باید منتظر ماند و از نزدیک با خصوصیات و امکانات خودرو آشنا شد. به نظر شما استفاده از قابلیت جدا شدن شاسی و بدنه و تغییر بدنه با توجه به شرایط مختلف، چه تاثیری بر آینده خودروها خواهد گذاشت؟ نظرات خود را با زومیت در میان بگذارید.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا

بلک بری قصد عرضه نرم افزار امنیتی برای وسایل نقلیه خودران دارد

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

راهکارهایی برای طراحی یک فضای اداری جدید!

دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد

جنبه‌های مثبت و شگفت‌آور عصبانیت در محیط کار

هدبند جدید فیلیپس با نویز سفید به خوابیدن شما کمک می‌کند

راه‌اندازی سامانه حل چالش‌های استارت‌آپ‌ها

اقتصاد جهانی در رسانه های امرزو جهان (یکشنبه)

7 ثانیه حیاتی در فرآیند خرید

بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

اجاق گاز هوشمند غذایتان را مغزپخت می‌کند

آیا سرمایه‌گذاران با کارآفرینان زن و مرد به یک شیوه برخورد می‌کنند؟

صفر تا صد برندسازی در Entrepreneur / راه اندازی کسب وکار میلیون دلاری