بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

آدیداس تولید دستبند سلامتی را متوقف می‌کند بازاريابي

آدیداس تولید دستبند سلامتی را متوقف می‌کند

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - شرکت آدیداس قصد دارد با هدف تمرکز بیشتر بر نرم‌افزار، بخش سخت‌افزار خود را تعطیل کند.
به گزارش زومیت، آدیداس رسما از حوزه‌ی دستبند‌ سلامتی کناره‌گیری کرد. بر اساس گزارشی از پورتلند بیزنس ژورنال، این شرکت قصد دارد بخش سخت‌افزار خود را تعطیل کند.
در واقع آدیداس می‌خواهد با این کار تمرکز را از بخش سخت‌افزار بردارد و به بخش نرم‌افزار خصوصا آدیداس اپ و رانتستیک (Runtastic) معطوف کند. آدیداس برنامه‌ی معروف رانتستیک را در سال 2015 خریداری کرد. این شرکت چند دستبند سلامتی تحت عناوین می‌کوچ (miCoach) ارائه کرد و ساعت هوشمند می‌کوچ اسمارت ران اوج فعالیت این کمپانی در عرصه‌ی پوشیدنی‌ها بود که ظاهرا هیچ یک با استقبال لازم مواجه نشد.
آدیداس از چندی پیش در حال فاصله گرفتن از بخش سخت‌افزار بود. وب‌سایت wearable سال گذشته طی گزارشی به نقل از استیسی بر، نایب رئیس بخش پوشیدنی‌های الکترونیکی آدیداس، نوشت: «فعلا خبری از ساعت هوشمند جدیدی از آدیداس نخواهد بود.»
این راهی است که کم و بیش نایکی نیز چند سال پیش طی کرد. نایکی دستبند سلامتی فیول‌بند (Fuelband) را ارائه کرد که موفقیت چندانی به دست نیاورد و به همین دلیل تصمیم به تقویت بخش نرم‌افزار خود گرفت و در نتیجه‌ی همکاری نرم‌افزاری با اپل، حالا اپل واچ‌ها مزین به برند نایکی هستند.
در اقدامی مشابه، آدیداس نیز قصد ندارد جبهه‌ی سخت‌افزاری را کاملا خالی کند. طبق اعلام آدیداس، این شرکت قصد همکاری با فیت‌بیت دارد تا نسخه‌ی آدیداس ساعت هوشمند آیونیک (Ionic) را در سال آینده راهی بازار کند.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا

بلک بری قصد عرضه نرم افزار امنیتی برای وسایل نقلیه خودران دارد

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

راهکارهایی برای طراحی یک فضای اداری جدید!

دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد

جنبه‌های مثبت و شگفت‌آور عصبانیت در محیط کار

هدبند جدید فیلیپس با نویز سفید به خوابیدن شما کمک می‌کند

راه‌اندازی سامانه حل چالش‌های استارت‌آپ‌ها

اقتصاد جهانی در رسانه های امرزو جهان (یکشنبه)

7 ثانیه حیاتی در فرآیند خرید

بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

اجاق گاز هوشمند غذایتان را مغزپخت می‌کند

آیا سرمایه‌گذاران با کارآفرینان زن و مرد به یک شیوه برخورد می‌کنند؟

صفر تا صد برندسازی در Entrepreneur / راه اندازی کسب وکار میلیون دلاری