بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

پهپادی که به کارمندان می‌گوید کار نکنید بازاريابي

پهپادی که به کارمندان می‌گوید کار نکنید

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - کارمندان ژاپنی بیش از حد اضافه کاری می‌کنند و این موضوع تبدیل به یک معضل اجتماعی در این کشور شده و با طراحی «پهپاد غرغرویی» که به تازگی طراحی شده ممکن است این مشکل سر و سامان یابد.
به گزارش ایسنا، ژاپن دارای یک فرهنگ است که اضافه کاری و کار زیاد را نشانه‌ای از وفاداری می‌دانند و این تبدیل به یک مشکل جدی در جامعه ژاپن شده است، چرا که این مساله نه تنها به ایجاد مشکل در زندگی خانوادگی و اجتماعی منجر می‌شود، بلکه موجب مرگ و میر نیز می‌شود. اکنون شرکت «تایسی» (Taisei)، شرکت اصلی سازنده استادیوم المپیک 2020 توکیو قصد دارد این موضوع را به روشی غیرعادی حل کند؛ یک پهپاد که مدام به کارمندان گوشزد می‌کند و غر می‌زند که به خانه بروند. این پهپاد که به تازگی معرفی شده، «T-Frend» نام دارد و ظاهرا یک پهپاد است که اداره را با دوربین خود تحت نظارت قرار می‌دهد.
اما تخصصش در این است که کارمندان را با آهنگی که در ژاپن معمولا برای نشان دادن خاتمه کار شناخته می‌شود، به خروج و به خانه رفتن مجبور می‌کند. پخش موسیقی و نق زدن این روبات باعث می‌شود تمرکز برای کارمندان غیرممکن شود. این پهپاد خودران است و برای پیدا کردن موقعیت خود و یافتن مسیر به GPS نیاز ندارد. این پهپاد از ماه آوریل در ژاپن و با حق سرویس ماهانه 443 دلار عرضه خواهد شد. این روبات عمدتا به کسب و کارهای متوسط و بزرگ محدود می‌شود که به راحتی می‌توانند برگشت هزینه آن را از طریق بهبود سلامت کارگران تضمین‌شده بدانند. هنوز معلوم نیست که «T-Frend» موثر است یا خیر. اما این پهپاد می‌تواند به تلاش ملی برای ایجاد شیوه زندگی متعادل‌تر کمک کند و حتی ممکن است موثرتر از راهکارهای موجود باشد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا

بلک بری قصد عرضه نرم افزار امنیتی برای وسایل نقلیه خودران دارد

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

راهکارهایی برای طراحی یک فضای اداری جدید!

دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد

جنبه‌های مثبت و شگفت‌آور عصبانیت در محیط کار

هدبند جدید فیلیپس با نویز سفید به خوابیدن شما کمک می‌کند

راه‌اندازی سامانه حل چالش‌های استارت‌آپ‌ها

اقتصاد جهانی در رسانه های امرزو جهان (یکشنبه)

7 ثانیه حیاتی در فرآیند خرید

بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

اجاق گاز هوشمند غذایتان را مغزپخت می‌کند

آیا سرمایه‌گذاران با کارآفرینان زن و مرد به یک شیوه برخورد می‌کنند؟

صفر تا صد برندسازی در Entrepreneur / راه اندازی کسب وکار میلیون دلاری