بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

تصمیم بگیرید که تا چه حد باید پیش بروید بازاريابي

تصمیم بگیرید که تا چه حد باید پیش بروید

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - جیوتا داس، به‌عنوان مدیرعامل و موسس شرکت جیانا که یک شرکت داده‌ای بزرگ در انگلستان است در یک شرکت تکنولوژی بزرگ مشغول به کار بود. طی شش سال کار او در آن شرکت، خود را در موقعیت‌های متعددی دید که معلوم نبود آیا او مسوول یک پروژه است یا شخص دیگر. او می‌گوید: «بهترین راهی که می‌توانستم با اینگونه موقعیت مواجه شوم این بود که هم کاندیدای رئیسم باشم و هم همکاران.»
به گزارش دنیای اقتصاد، یک بار او و مدیرش روی یک نرم‌افزار بسیار فنی مشغول به کار بودند، اما وقتی متوجه شد یکی از همکارانش فکر می‌کند که او مسوول این کار است، جیوتا رئیس خود را به یک قهوه و صحبت دوستانه بیرون از شرکت دعوت کرد. او چند نکته را درباره چگونگی انجام این کار بیان کرد اما مدیرش گفت: «تمایل ندارد وارد مقوله حل مساله شود.» قدم بعدی او این بود که برای یک گفت‌و‌گوی مشابه همکارش را بیرون از شرکت دعوت کند. او مراتب احترام خود را رساند و توضیح داد که او درباره نقش هر کدام از آنها دچار سردرگمی شده است. اما همکارش خیلی سریع ناراحت شد. به‌نظر می‌رسید او موقعیت جیوتا را به رسمیت نمی‌شناسد و نکته‌هایی که او می‌گوید را متوجه نمی‌شود و حتی گفت که به نظرش این گفت‌و‌گو باعث بدتر شدن اوضاع شده است. به همین دلیل جیوتا تصمیم گرفت کنترل پروژه را به او واگذار کند.اما مواقع دیگری هم بود که روی مواضع خود ایستادگی کرد، به‌خصوص زمانی که او از پشتیبانی اطلاعاتی لازم برخوردار بود و همکاران نیز از او حمایت می‌کردند. او با دانستن اینکه چه وقت باید حرف بزند و چه زمان عقب‌نشینی کند، احترام زیادی برای خود در سازمان کسب کرد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا

بلک بری قصد عرضه نرم افزار امنیتی برای وسایل نقلیه خودران دارد

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

راهکارهایی برای طراحی یک فضای اداری جدید!

دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد

جنبه‌های مثبت و شگفت‌آور عصبانیت در محیط کار

هدبند جدید فیلیپس با نویز سفید به خوابیدن شما کمک می‌کند

راه‌اندازی سامانه حل چالش‌های استارت‌آپ‌ها

اقتصاد جهانی در رسانه های امرزو جهان (یکشنبه)

7 ثانیه حیاتی در فرآیند خرید

بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

اجاق گاز هوشمند غذایتان را مغزپخت می‌کند

آیا سرمایه‌گذاران با کارآفرینان زن و مرد به یک شیوه برخورد می‌کنند؟

صفر تا صد برندسازی در Entrepreneur / راه اندازی کسب وکار میلیون دلاری