بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

زبان بدن دیجیتالی مشتریان را بفهمید بازاريابي

زبان بدن دیجیتالی مشتریان را بفهمید

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - زبان بدن دیجیتالی کم کم در ادبیات مشتری مداری دیجیتالی جا می افتد و توجه بسیاری را به خود جلب می کند. زبان بدن دیجیتالی به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که مشتری ها به طور آنلاین و در فضای برخط و مجازی انجام می دهند که شامل کارهای مختلفی نظیر مشاهده صفحات وب سایت تا کلیک روی فرم های مختلف می شود. عموما مشتری در فضای مجازی هویت خود را پنهان می کند اما هر رفتاری که نشان می دهد و هر کلیکی که می کند، اطلاعاتی مهم و حیاتی درباره علاقه مندی ها و احساساتش در اختیار شما می گذارد. از این رو لازم است که حتما زبان بدن دیجیتالی مشتریان را بفهمید.
به گزارش بازده، به رغم پیشرفت های دیجیتالی که در 20 سال گذشته صورت گرفته است، از پیشرفت در تجارت الکترونیک گرفته تا پیچیده تر شدن تکنولوژی بازاریابی، معیارهای عملکرد وب سایت در این دو دهه تغییر چندانی نکرده است.
این حقیقت که نرخ تبدیل در این 20 سال در 3درصد راکد باقی مانده، نشانگر این است که معیار نادرستی برای تمرکز و توجه است. شاخص کلیدی عملکرد (KPI) باید به همان روشی گسترش یابد که کانال های دیجیتال، رفتار مشتری، رویکرد خرید و عادت ها تکامل یافته اند، ولی کسب و کارها همچنان به اندازه گیری، ردیابی و مشغولیت با نرخ تبدیل ادامه می دهند، زیرا ساده است.
مشکل اینجا است که نرخ تبدیل، چیز زیادی درباره تجربه واقعی دیجیتال مشتریان مان به ما نمی گوید و درک تجربه دیجیتال مشتریان از همیشه مهم تر است. ارتباط شفاف و قدرتمندی بین تجربه و درآمد وجود دارد، تا جایی که اکنون تجربه مهم ترین متمایزکننده برند و ایجادکننده ارزش کسب و کار است.
فکر کردن به نرخ تبدیل به عنوان یک سفر، و نه یک اقدام تک، بسیار مهم است. تنها زمانی می توانیم اهداف را شناسایی و شروع به کار کنیم که تجربه بازدیدکنندگان ما با این اهداف سازگار باشد. اگر این سازگاری وجود داشته باشد، می توانیم تجزیه و تحلیل زبان دیجیتال بدن مشتریان را از طریق سفرشان آغاز کنیم تا به دیدگاه کلی از تجربه شان برسیم و مواردی را که نیازمند پیشرفت هستند بیابیم.
کلید افزایش نهایی نرخ تبدیل از 3درصد کنونی این است که به این تجربه به چشم ریالی بنگریم. هرچه تجربه بهتری را برای مشتریان مان فراهم کنیم، احتمال بیشتری وجود دارد که از ما خرید کنند، خواه خرید آنلاین باشد یا حضوری.
راهنمای جدید ما، کشف زبان بدن دیجیتالی به پرسش های اساسی پاسخ می دهد تا شما را قادر سازد یک تجربه استثنایی و آستانه رقابتی فراهم کنید. موارد زیر را بررسی کنید:
1- چرا استاندارد موج بعدی تجارت الکترونیک، زبان دیجیتال بدن است؟
2- تبدیل شدن به یک مشتری بالفعل چگونه به سفری تشبیه می شود که تحت تأثیر تجربه است؟
3- چگونه می توانید رفتار، طرز فکر و نیت افراد را در زمان خرید و جستجوی آنلاین درک و تفسیر کنید؟
4- پنج طرز فکر الگوهای رفتاری بازدیدکنندگان کدام ها هستند؟
5- طرز فکر چگونه با تبدیل مرتبط است؟
6- چگونه از هر تعامل دیجیتال، بیشترین استفاده را ببریم؟
7- زبان دیجیتال بدن چگونه می تواند ارزش واقعی کسب و کار و بازده روی سرمایه گذاری را تعیین کند؟




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا

بلک بری قصد عرضه نرم افزار امنیتی برای وسایل نقلیه خودران دارد

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

راهکارهایی برای طراحی یک فضای اداری جدید!

دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد

جنبه‌های مثبت و شگفت‌آور عصبانیت در محیط کار

هدبند جدید فیلیپس با نویز سفید به خوابیدن شما کمک می‌کند

راه‌اندازی سامانه حل چالش‌های استارت‌آپ‌ها

اقتصاد جهانی در رسانه های امرزو جهان (یکشنبه)

7 ثانیه حیاتی در فرآیند خرید

بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

اجاق گاز هوشمند غذایتان را مغزپخت می‌کند

آیا سرمایه‌گذاران با کارآفرینان زن و مرد به یک شیوه برخورد می‌کنند؟

صفر تا صد برندسازی در Entrepreneur / راه اندازی کسب وکار میلیون دلاری