بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

تغییرات سئو در سال 2018 بازاريابي

تغییرات سئو در سال 2018

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - از آنجایی که سیستم جست‌وجوی گوگل 200 الگوریتم مختلف دارد، بنابراین «سئو» را باید یک علم پیچیده تلقی کرد اما امروزه میزان دانش شما از سئو خیلی اهمیت ندارد و مساله مهم آگاهی داشتن از تغییرات همیشگی قوانین این علم است که در موفقیت شما در این زمینه تاثیر زیادی دارد.
به گزارش دنیای اقتصاد، از آنجایی که موتورهای جست‌وجو همواره در تلاش هستند تا کیفیت جست‌وجو را برای کاربران افزایش دهند، ممکن است در این راستا برخی از مولفه‌های مهم در جست‌وجو با کمی تغییر همراه باشند و حتی ممکن است یکسری مولفه‌های کاملا جدید هم در این میان ظهور کنند. حال برای اینکه به‌عنوان یک سئو در سال 2018 بتوانید خودتان را در صدر رقابت حفظ کنید و از جدیدترین تغییرات آگاه باشید، در اینجا لیستی از مهم‌ترین تغییراتی که قرار است در برخی از فاکتورهای سئو به‌وجود بیایند، برایتان نام برده شده است.
افزایش ویژگی‌های SERP گوگل: بر‌خلاف تصور بسیاری از افراد متخصص سئو، امروزه ویژگی‌های SERP با سرعت بسیار بالایی در حال جلب‌توجه جست‌وجوکنندگان هستند، چراکه این ویژگی‌ها باعث کاهش هرچه بیشتر تبلیغات در بین نتایج جست‌وجوی کاربران می‌شوند. با گسترش روزافزون ویژگی‌های SERP باید ویژگی‌هایی که برای هر‌کدام از کلمات کلیدی شما ظاهر می‌شوند را با دقت کنترل و نظارت کنید. برای این کار بهتر است از نرم‌افزار Rank Tracker استفاده کنید چرا‌که این نرم‌افزار قادر است 15 ویژگی SERP گوگل و همچنین نتایج ارگانیک کلید واژه‌ها را بررسی و نظارت کند. ضمنا می‌توانید نوسانات روزانه ویژگی‌های SERP گوگل را از قسمت SERP Analysis دنبال کنید.
سریع‌ترین باشید: امروزه همه چیز به سرعت بستگی دارد و بالا رفتن سرعت لود شدن وب‌سایت هم به یکی از شاخص‌های اصلی در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در گوگل تبدیل شده است. گوگل انتظار دارد که صفحات وب که در گوگل جست‌وجو می‌شوند در کمتر از 3 ثانیه لود شوند. برای اینکه مطمئن شوید پیج‌های وب‌سایت مورد‌نظر شما هم در کمتر از 3 ثانیه لود می‌شوند، می‌توانید از برنامه Website Auditor استفاده کنید. در قسمت content Analysis صفحاتی که مایل به تست آنها هستید مشاهده می‌شوند. ابتدا گزینه Technical Factors و سپس گزینه Page Speed را انتخاب کنید. در این قسمت اگر هرکدام از فاکتورها با مشکلی روبه‌رو‌ باشند، با کلیک روی آن می‌توانید راه‌های حل مشکل آن را مشاهده کنید.
کلمات مرتبط: همان‌طور که می‌دانید متقاعد کردن گوگل برای اینکه وب‌سایت شما محتوای قابل‌توجهی دارد هر روز سخت‌تر می‌شود. گوگل از راه‌های مختلفی کیفیت محتوای صفحات مختلف وب را بررسی می‌کند که یکی از آنها Latent Semantic Indexing نام دارد. گوگل با نگاه به میلیاردها صفحه و محتوا، به این نتیجه می‌رسد که کدام صفحات و اصطلاحات با کلید واژه‌های مورد نظر کاربر ارتباط دارد، بنابراین از کجا بفهمیم که صفحات وب ما جامع و باکیفیت هستند؟ با استفاده از نرم‌افزار Website Auditor به قسمت Content Analysis بروید و ابزار TF-IDF را انتخاب کنید. این ابزار 10 وب‌سایت با بالاترین رنکینگ در جست‌وجوی کلیدواژه‌های مورد‌نظر شما را نمایش می‌دهد. با استفاده از اصطلاحات و کلمات به‌کارگرفته شده در این صفحات می‌توانید از آنها در صفحات وب خود استفاده کنید و از این طریق کیفیت محتوای صفحات خود را بالا ببرید.
جست‌وجوی صوتی اهمیت زیادی دارد: نرم‌افزار Rank Tracker در آگاهی یافتن از سوالات صوتی که کاربران سراسر دنیا مطرح می‌کنند، اهمیت بسیار بالایی دارد. پس از اجرای برنامه به قسمت Keyword Research بروید و سپس گزینه Suggested Keywords را انتخاب کنید. در این قسمت گزینه Common Question را انتخاب کرده و کلید‌واژه‌های مورد‌نظر خودتان را تایپ کنید. در کمتر از یک دقیقه صدها سوال صوتی مرتبط با کلیدواژه‌ای که تایپ کردید در اختیارتان قرار خواهد گرفت.
موبایل را فراموش نکنید: جالب است بدانید که بیش از نیمی از جست‌وجوهای صوتی که از طریق گوگل صورت می‌گیرد، به ‌وسیله گوشی‌های موبایل انجام می‌شود که نشان می‌دهد همخوانی صفحات شما با اسمارت‌فون‌ها و آگاهی از علم سئو در بخش موبایل امروزه از اهمیت غیرقابل انکاری برخوردار است، بنابراین ابتدا باید از همخوانی صفحات با تلفن‌های همراه مطمئن شوید و این کار را از طریق نرم‌افزار WebSite Auditor می‌توانید انجام دهید. ابتدا آدرس وب‌سایت خود را وارد و سپس تب Technical Factor را انتخاب کنید و در پایین صفحه مطمئن شوید که Page Usability وب‌سایت شما در حالت Yes قرار دارد.
بک‌لینک‌ها: «بک لینک‌ها» از شاخص‌های مهم برای موتورهای جست‌وجو مخصوصا گوگل محسوب می‌شوند. همانطور که از معنی آن معلوم است «بک لینک» به لینک‌هایی گفته می‌شود که دیگر وب‌سایت‌ها به شما می‌دهند. هرچه تعداد این بک‌لینک‌ها به وب‌سایت شما بیشتر باشد، بازدید و رنکینگ وب‌سایت شما هم بالاتر خواهد رفت. نکته جالب اینکه گفته می‌شود اگر یک وب‌سایت از وب‌سایت شما نام برده باشد و حتی لینک وب‌سایت شما را هم درج نکرده باشد، موتور جست‌وجوی Bing باز هم رنکینگ صفحات وب شما را افزایش خواهد داد، بنابراین انتظار می‌رود که گوگل هم دقیقا از چنین الگویی استفاده کند. با استفاده از نرم افزار Awario می‌توانید تمام بک‌لینک‌ها و تمامی محتویاتی را که در آنها نام وب‌سایت شما آمده است، مشاهده کنید.
جست‌وجو بر‌اساس اطلاعات شخصی کاربر: امروزه نتایج جست‌وجویی که به کاربر نمایش داده می‌شود دیگر بر اساس شاخص‌های قدیمی نیستند و بیشتر بر اساس اطلاعات شخصی کاربر هستند، اما هیچ‌جای نگرانی نیست. زمانی که کاربر کلمات هدف شما را جست‌وجو می‌کند، وظیفه شما این است که بهترین عملکرد را داشته باشید تا بتوانید در لیست برترین نتایج جست‌وجو قرار بگیرید. برای این کار هم می‌توانید از نرم‌افزار Rank Tracker استفاده کنید.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا

بلک بری قصد عرضه نرم افزار امنیتی برای وسایل نقلیه خودران دارد

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

راهکارهایی برای طراحی یک فضای اداری جدید!

دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد

جنبه‌های مثبت و شگفت‌آور عصبانیت در محیط کار

هدبند جدید فیلیپس با نویز سفید به خوابیدن شما کمک می‌کند

راه‌اندازی سامانه حل چالش‌های استارت‌آپ‌ها

اقتصاد جهانی در رسانه های امرزو جهان (یکشنبه)

7 ثانیه حیاتی در فرآیند خرید

بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

اجاق گاز هوشمند غذایتان را مغزپخت می‌کند

آیا سرمایه‌گذاران با کارآفرینان زن و مرد به یک شیوه برخورد می‌کنند؟

صفر تا صد برندسازی در Entrepreneur / راه اندازی کسب وکار میلیون دلاری