بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند بازاريابي

موقع بازاریابی، زنان خود یک شبکه اجتماعی هستند

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - زنان عموما در اکثر شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک بیش از مردان فعالیت دارند.
با توجه به این واقعیت که از لحاظ تاریخی زنان محرک ارتباطات اجتماعی بین همسایگان، دوستان، اقوام و دیگر گروه ها در جمع های غیر آنلاین بوده اند، تعجبی نیست که این رفتار به فضای آنلاین هم انتقال پیدا کرده باشد.
به گزارشibazaryabi، در این باره می توانید به نتایج تحقیقی در این رابطه توجه کنید:
- 83درصد از زنان آنلاین نسبت به 73درصد از مردان آنلاین از فیس بوک استفاده می کنند.
- 45درصد از زنان آنلاین در مقابل 17درصد از مردان آنلاین از پینترست استفاده می کنند.
- 38درصد از زنان آنلاین در برابر 26درصد از مردان آنلاین از اینستاگرام استفاده می کنند.
- 25درصد از زنان آنلاین در برابر 24درصد از مردان آنلاین از توییتر استفاده می کنند.
- در شبکه اسنپ چت هم 70درصد کاربران را زنان تشکیل می دهند.
همچنین براساس تحقیقات ما در مجموعه female factor، در ادامه نکات ساده ای را برای شما عنوان می کنیم که در زمان تولید محتوا با هدف جذب زنان در شبکه های اجتماعی باید مدنظر قرار دهید:
1- دانش و آگاهی از نظر زنان واحد پول شبکه های اجتماعی است
در فرهنگ زنانه بحث کردن و پرداختن به هر محصول و خدمتی کاملا عادی است و ریشه از «ارشد خرید بودن» خانم ها در خانواده ها دارد.
زنان از منبع اطلاعات مفید و کاربردی برای خانواده، دوستان و همکاران بودن به خود می بالند.
با در نظر داشتن این موضوع، شما باید همواره در محتوای خود برای مشتریان و مخاطبان راهکارهایی را عرضه کنید که ارزش اشتراک گذاری داشته باشند.
زنان تمایل دارند تا همواره در تطابق با سلایق، علایق و … نزدیکان خود باشند.
2- هیجانات الهام بخش رفتارهاست
خواه موجب خنده، گریه یا به فکر فرورفتن مردم به شکلی متفاوت از گذشته می شوید یا خیر؛ بدانید که هیجانات و احساسات خصوصا در شبکه های اجتماعی موجب تحرک و تعامل می شود.
وقتی محتوایی تولید می کنید، از خودتان بپرسید:
- به دنبال تحریک و بیرون کشیدن چه احساساتی هستم؟
برندها عموما براساس احساسات ساخته شده اند و البته خریدکردن هم اینچنین است.
احساسات و هیجانات عامل و محرک عمل و حرکت هستند.
3- یک کار بصری فوق العاده هر چیزی را میخکوب می کند
فراموش نکنیم که جلوه های بصری، اگر به درستی انتخاب و مورد استفاده قرار بگیرند، رسانه خوبی هستند.
حرکت تصاویر متحرک یا همان ویدئو قدرت مسخ کردن بیننده در جای خودش را دارد، حتی اگر به صورت صامت باشد.
وقتی متن و محتوای تبلیغاتی می نویسید، از خودتان بپرسید:
- می تواند یک تصویر باشد؟
- می تواند یک ویدئو باشد؟
- فیلتر چطور؟
- یک گرافیک نما یا اینفوگرافیک رنگی؟
فراموش نکنید که در انبوهی از محتوای متنی در فضای اینترنت چشمان خیلی راحت روی تصویر می لغزند، پس روی بهترین چیزی که می توانید سرمایه گذاری کنید.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

تغییرات صنعت تبلیغات، فرصت‌های کسب‌وکاری جدید ایجاد می‌کند

هدف، رویایی است با مهلت زمانی

داستان برند DJI، باز تعریف پرواز در قرن 21

رندر جذاب تویوتا سوپرا کروک نسل جدید

تور مجازی دبی؛ شهر آسمان‌خراش‌ها

کاهش شدید تخمین میزان فروش آیفون XS Max در سه‌ماهه نخست 2019

تاکید رییس اتاق ایران بر حذف دلالى و بهبود فضاى کسب و کار/ رانت خوارى، بلاى جان اقتصاد ایران شده است

ایران به جنگ نفتی عربستان می‌رود /آغاز فاز جدید رقابت تهران - ریاض از ماه ژانویه /دردسرهای تخفیف‌های نفتی ایران برای سعودی‌ها

توانمندی کم نظیر ایران در صنعت شکلات‌سازی/عرصه‌ای برای افزایش صادرات غیرنفتی

صنایع پیشتاز در جذب پول

آمادگی بازار سرمایه برای راه اندازی بورس ارز

راه نجات صنعت خودروسازی چیست؟

گردشگری رشد اقتصادی جهان را مثبت می‌کند

بورس تهران، کم‌بازده‌ترین بورس منطقه شد

آمادگی ژاپن برای واردات نفت از ایران

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها