بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

دلایل عدم دستیابی به اهداف در کسب‌وکار بازاريابي

دلایل عدم دستیابی به اهداف در کسب‌وکار

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - مارکتینگ نیوز - بسیاری از افراد به تصمیماتی که حتی خود برای زندگی شخصی و کاری می‌گیرند، پایبند نیستند و به هیچ کدام عمل نمی‌کنند. در این میان درصد کارآفرینانی که اهداف هر کسب‌وکاری را در ابتدای هر سال تعیین کرده و آنها را نادیده می‌گیرند تا حدی به مراتب بالاتر است.
دنیای اقتصاد نوشت:
پیگیری اهداف تعیین شده برای کمک به رشد کسب‌وکار، واقعا کار دشواری است. در حقیقت، بسیاری از کارآفرینان بعد از چندین ماه رویارویی با مشکلات، تسلیم شده و دست از تلاش بر می‌دارند. افراد به دلایل بسیار زیادی نمی‌توانند اهداف اولیه کسب‌وکار را دنبال کنند. برخی از کارآفرینان با شرایط خارج از کنترل و بعضی دیگر هم با موقعیت‌هایی اندوه آور در کار روبه‌رو خواهند شد و تنها بر بقا و ماندن تمرکز دارند. با این حال، کارآفرینان زیادی اهداف جسورانه‌ای را در کسب‌وکار دنبال کرده تا به آرزوهای خود دست یابند. در ذیل به برخی از دلایلی اشاره می‌شود که چرا گاهی اهداف کسب‌وکار تحقق نمی‌یابند و لازم است بر آنها غلبه کرد تا بتوان به بهترین موقعیت‌ها در کسب‌وکار دست پیدا کرد.
1. داشتن رویا از تلاش آسان‌تر است: دست از رویا و خیال‌پردازی بردارید و در زمان حال زندگی کنید و لذت ببرید. اغلب افراد در دنیای فانتزی گرفتار شده‌اند و آن را جایگزین اهداف خود کرده‌اند و مرتبا فرصت‌های موجود را از دست می‌دهند و روزها و هفته‌ها را بدون اینکه کاری در جهت تحقق رویاها انجام دهند، سپری می‌کنند. برای موفقیت یک کسب‌وکار، حفظ تمرکز در تمام فراز و نشیب‌ها و شکست‌هایی که بدون برنامه‌ریزی اتفاق می‌افتند بسیار سخت است. ایجاد هرگونه تغییراتی، نیاز به از خود گذشتگی دارد. برای دستیابی به اصول و اهداف کسب‌وکار باید ایثار کرد. از انجام کارهایی که از آنها لذت می‌برید مانند تماشای تلویزیون دست بکشید و کارهای در ارتباط با دستیابی به اهداف را دنبال کنید همچنین با پرهیز از خوردن غذاهای ناسالم و انجام تمرین‌های ورزشی، زندگی سالم و شادتری داشته باشید در ضمن، زمان اضافی که معمولا با دوستان می‌گذرانید را صرف رونق و بهبود کسب‌وکار کنید. نگران نباشید، انجام کارهایی از این قبیل همیشگی و دائمی نیستند، بلکه موقتی اند و فقط تا زمان دستیابی به اهداف باید کار را ادامه داد.
2. گوش دادن به باورهای محدود کننده: افراد با یادآوری موارد بازدارنده بسیاری، مانع موفقیت در زندگی می‌شوند. بسیاری از مردم، درگیر احساسات، افکار و تجارب گذشته هستند که همگی مانع ایجاد تغییرات و دستیابی به اهداف می‌شوند. عده‌ای بر این باورند که به اندازه کافی باهوش، خوش شانس، قوی و بدون عیب و نقص نیستند تا بتوانند به آنچه که لازمه موفقیت در زندگی است، دست یابند. شما یک کارآفرین خاص، منحصربه‌فرد و تک هستید و شباهتی به کارآفرینان دیگر ندارید که رفتارهایشان مورد پسند و تحسین شما است اما این بدان معنا نیست که هرگز نمی‌توانید کارهایی که دوست دارید را در زمینه کسب‌وکار انجام دهید. مطمئنا سزاوار موفقیت و زندگی دلخواه‌تان هستید.
3. ترس از شکست و واکنش عمومی: انسان‌ها از شکست و عدم موفقیت واهمه دارند اما بیشتر از وجهه نامناسب خود در میان اطرافیان می‌ترسند. در واقع، از اینکه دیگران آنها را شکست خورده ببینند بیشتر از شکست نگران هستند. شکست بخشی از هر کسب‌وکار به شمار می‌رود و گاهی اوقات تجربه کردن شکست در زندگی لازم و حیاتی است. شکست نباید یک رویداد نهایی باشد، بلکه فرصتی است برای یادگیری و رشد در زندگی. در نهایت، چه کسی به نظرات مردم اهمیت می‌دهد؟ بدانید که بیش از اندازه، اهمیت دادن به نظرات دیگران هیچ منفعتی نخواهد داشت و به ضرر شما خواهد بود.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا

بلک بری قصد عرضه نرم افزار امنیتی برای وسایل نقلیه خودران دارد

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

راهکارهایی برای طراحی یک فضای اداری جدید!

دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد

جنبه‌های مثبت و شگفت‌آور عصبانیت در محیط کار

هدبند جدید فیلیپس با نویز سفید به خوابیدن شما کمک می‌کند

راه‌اندازی سامانه حل چالش‌های استارت‌آپ‌ها

اقتصاد جهانی در رسانه های امرزو جهان (یکشنبه)

7 ثانیه حیاتی در فرآیند خرید

بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

اجاق گاز هوشمند غذایتان را مغزپخت می‌کند

آیا سرمایه‌گذاران با کارآفرینان زن و مرد به یک شیوه برخورد می‌کنند؟

صفر تا صد برندسازی در Entrepreneur / راه اندازی کسب وکار میلیون دلاری