آخرين مطالب

استارتاپهای ایرانی هزار میلیاردی شدند استارت آپ

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - استارتاپ نیوز – پرویز بابایی: آژانس تاکسی آنلاین اسنپ با رسیدن به ارزش تقریبی 1300 میلیارد تومان در صدر با ارزش ترین استارتاپهای ایرانی قرار گرفت.
به گزارش استارتاپ نیوز با نسبت قیمت به سود یا P بر E حدود 9 در گروه رایانه و تجارت الکترونیک بورس می توان ارزش نسبی و حدودی استارتاپها را استخراج کرد که بر این اساس اسنپ با ارزش بیش از 1300 میلیارد تومان در صدر استارتاپها قرار می گیرد. اسنپ امروز با 7 میلیون کاربر فعال و 700 هزار سفر در روز و150هزار راننده تحت پوشش روزانه حدود 1٫2میلیارد تومان فروش و حداقل600 میلیون تومان سود خالص دارد که با این روند سود سالانه اسنپ بیش از 200 میلیارد تومان خواهد شد که پس از کسر 50 میلیارد تومان مالیات، سودخالص به حدود 150 میلیارد تومان رسید که با توجه به نسبت قیمت به سود حدود 9 ارزش تقریبی اسنپ به حدود 1300 میلیارد تومان رسیده است.
⭕️دیجی كالا به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران که قصد دارد با آمازون در خاورمیانه رقابت کند، در حالی که نسبت به اسنپ کاربر و هزینه انسانی بیشتری دارد، حدود 80 درصد خرده فروشی انلاین کشور را در دست دارد و با حدود 2 هزار میلیارد تومان فروش سالانه معادل 120 میلیارد تومان سود خالص کسب می کند و ارزش تقریبی 1100 میلیارد تومانی دارد در حالی که بامیلو به عنوان رقیب دیجی کالا حدود 200 میلیارد تومان ارزش گزاری شده است.
⭕️کافه بازار با ارزشی معادل 450 میلیارد تومان هنوز تا هزار میلیاردی شدن راه درازی دارد هرچند با جهش های بلند در حال بالا بردن سهم خود از بازار است. پیش بینی می شود ارزش پولی کل بازار اپلیکیشن های تلفن همراه که در سال 96 بر بستر مارکت کافه بازار مبادله خواهد شد به حدود 200 میلیارد تومان برسد که نسبت به 160 میلیارد سال 95 حدود 30 درصد رشد داشته است. حداقل 30 درصد از این رقم معادل 60 میلیارد سود کافه بازار است که پس از کسر مالیات 50 میلیارد تومان سود خالص حاصل می شود و بر این اساس حداقل ارزش کافه بازار حدود 450 میلیارد تومان خواهد بود.
⭕️تپسی با ارزش 400 میلیارد تومانی خود هنوز تا رسیدن به رقیب اصلی اش اسنپ راه درازی دارد اما پس از قیمت گزاری 320 میلیارد تومانی و فروش 25 درصد سهام به بانک ملی به قیمت 80 میلیارد تومان رشد سریعی داشته و حدود 400 میلیارد تومان ارزش فعلی این استارتاپ است و کارپینو با ارزش حدود 100 میلیاردی پشت سرش حرکت می کند.
⭕️آپارات که مدل درامدی ناپایدارتری نسبت به سایر استارتاپها دارد، با ارزش حدود 200 میلیارد تومان امید کمتری تا هزار میلیاردی شدن دارد. سامانه آگهی آنلاین و اپلیکیشن دیوار روزی 50 میلیون تومان و ماهی 1٫5 میلیارد و سالانه 18 میلیارد تومان درامد و ماهانه 250 میلیون هزینه و سالانه حدود 3 میلیارد تومان هزینه دارد. بر این اساس با کسب سود حدود 15 میلیارد تومانی ، ارزش دیوار حدود 150 میلیارد تومان است.
⭕️آژانس مسافرتی آنلای%




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استارتاپهای 3 هزار میلیارد تومانی ایران

سایت ساز کانی وب، رقیب جدی برای وردپرس، جوملا و سیستم‌های مدیریت محتوای سنتی

افتتاحیه جشنواره سراسری کارآفرینی شریف

پونیشا پذیرای 180 هزار فریلنسر!

آغاز فعالیت شرکت بین المللی ماکسیم در ایران

ژاکلین یعقوبی، ستاره جدید سینمای ایران

پتانسیل بالای کارآفرینی بازار فناوری اطلاعات برای صاحبان ایده و خلاقیت

برگزاری مراسم روز دانشجو و جشن فارغ‌التحصیلی در واحد 48 دانشگاه علمی کاربردی

ارزش استارتاپ نوار به 14.5 میلیاردتومان رسید

باارزش ترین استارتاپهای ایرانی، دیجی کالا 2 هزار میلیارد تومانی شد

برگزاری دوره های تربیت مدیرمالی، رئیس حسابداری و حسابدار

استارتاپهای ایرانی هزار میلیاردی شدند

درآمد 440 تومانی تاکسی آنلاین اسنپ در هر سال

همایش «استارتاپ اربعین»سبب به ثمر رسیدن ایده‌های خلاقانه می‌شود

نخستین رویداد استارتاپی «ایدوکا»

برگزاری دومین دوره دورهمی منابع انسانی استارتاپها توسط شتابدهنده دیموند

برنامه بازاریابی به بازار رفتن برای استارتاپ ها

درآمد 800 میلیارد تومانی پسماند زباله و ضایعات تهران کجا می رود؟

ضرورت قراردادنویسی در استارتاپها

فراخوان شناسايي استارت‌آپ‌هاي پستي

شتاب‌دهنده‌ها به کمک توسعه ظرفيت‌هاي فرهنگي مي‌آيند

دورهمي بزرگ استارت‌آپي همدان

دوره دوم شتاب‌دهي جاويدان آغاز شد

استارتاپ “لينک شو” آژانس بازيگر يابي آنلاين

استارت‌آپ ويکند کسب‌وکار سبز 17 تا 19 آذر برگزار مي شود

چرا 90 درصد استارت‌آپ‌ها شکست مي‎خورند؟

خالق شادياب:با کوله پشتي کارآفريني شروع‌ کردم

4 روش پيشنهادي به استارتاپ ها براي رقابت با شرکت هاي بزرگ در جذب نيرو

استارت آپ (Startup) چيست؟

10 مکان براي پيدا کردن ايده‌هاي استارتاپي

10 نکته باور نکردني در ارتباط با بازاريابي پايگاه داده

در هر شروعي اين 4 راهکار به داد شما مي‌رسند

يک طرح بازاريابي ساده براي استارت آپ ها

  • چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

    چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

    بازاریابی سیاسی - یک برند در واقع چقدر ارزش دارد؟ در شرکت هایی که با محدودیت بودجه روبرو هستند، چطور باید در رابطه با اهمیت و ارزش مادی ...

  • پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

    پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

    بازاریابی سیاسی - ساختن یک برند با ارزش افزوده در دنیای رقابتی امروز نیازمند خلق یک استراتژی یکپارچه و موثری است که شامل تبلیغات، ...

  • چهار p بازاریابی

    چهار p بازاریابی

    بازاریابی سیاسی - بازاریابی چیست؟ تعریفی که بسیاری از بازاریابان هنگام شروع این صنعت چنین تعریفی از بازاریابی یاد می‌گیرند: بازاریابی ...

  • هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

    هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

    بازاریابی سیاسی - نظر شما در مورد پروفایل لینکدین‌تان چیست؟ آیا صفحه‌ی لینکدین خود را فقط زمانی چک می‌کنید که یک درخواست ارتباط صورت ...

بازاريابي سياسي

مديريت

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

بازاریابی سیاسی - تجزیه و تحلیل swot یک ابزار برای شناسایی توانایی‌های داخل سازمان و محیط بیرونی آن است که به بازاریابان کمک می‌کند تا مسائل مهم را شناسایی کنند و به وسیله آن به رشد و بهتر شدن سازمان کمک کنند.

شنبه 9 تیر 1397 - 11:29:55 AM

مقالات بازاريابي

بازاريابي

نکات خواندني

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

بازاریابی سیاسی - میگویند چند صد سال پیش، در اصفهان مسجدی می ساختند. روز قبل از افتتاح مسجد، كارگرها و معماران جمع شده بودند

شنبه 19 اسفند 1396 - 6:40:06 PM

کسب و کار

رتبه 13شاخص کارآفرینی ایران در سال‌2018

رتبه 13شاخص کارآفرینی ایران در سال‌2018

بازاریابی سیاسی - شاخص کارآفرینی ایران در سال 2018 با 13 رتبه بهبود به جایگاه 72 د رمیان 137 کشور جهان رسید و از این منظر پنجمین کشور جهان در بهبود امتیاز است.

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 - 13:19:28

اخبار

استارت آپ

مقالات دکتر محبیان

برگزیده ها

ساير مطالب

استارتاپهای 3 هزار میلیارد تومانی ایران

سایت ساز کانی وب، رقیب جدی برای وردپرس، جوملا و سیستم‌های مدیریت محتوای سنتی

افتتاحیه جشنواره سراسری کارآفرینی شریف

پونیشا پذیرای 180 هزار فریلنسر!

آغاز فعالیت شرکت بین المللی ماکسیم در ایران

ژاکلین یعقوبی، ستاره جدید سینمای ایران

پتانسیل بالای کارآفرینی بازار فناوری اطلاعات برای صاحبان ایده و خلاقیت

برگزاری مراسم روز دانشجو و جشن فارغ‌التحصیلی در واحد 48 دانشگاه علمی کاربردی

ارزش استارتاپ نوار به 14.5 میلیاردتومان رسید

باارزش ترین استارتاپهای ایرانی، دیجی کالا 2 هزار میلیارد تومانی شد

برگزاری دوره های تربیت مدیرمالی، رئیس حسابداری و حسابدار

استارتاپهای ایرانی هزار میلیاردی شدند

درآمد 440 تومانی تاکسی آنلاین اسنپ در هر سال

همایش «استارتاپ اربعین»سبب به ثمر رسیدن ایده‌های خلاقانه می‌شود

نخستین رویداد استارتاپی «ایدوکا»

برگزاری دومین دوره دورهمی منابع انسانی استارتاپها توسط شتابدهنده دیموند

برنامه بازاریابی به بازار رفتن برای استارتاپ ها

درآمد 800 میلیارد تومانی پسماند زباله و ضایعات تهران کجا می رود؟

ضرورت قراردادنویسی در استارتاپها

فراخوان شناسايي استارت‌آپ‌هاي پستي

شتاب‌دهنده‌ها به کمک توسعه ظرفيت‌هاي فرهنگي مي‌آيند

دورهمي بزرگ استارت‌آپي همدان

دوره دوم شتاب‌دهي جاويدان آغاز شد

استارتاپ “لينک شو” آژانس بازيگر يابي آنلاين

استارت‌آپ ويکند کسب‌وکار سبز 17 تا 19 آذر برگزار مي شود

چرا 90 درصد استارت‌آپ‌ها شکست مي‎خورند؟

خالق شادياب:با کوله پشتي کارآفريني شروع‌ کردم

4 روش پيشنهادي به استارتاپ ها براي رقابت با شرکت هاي بزرگ در جذب نيرو

استارت آپ (Startup) چيست؟

10 مکان براي پيدا کردن ايده‌هاي استارتاپي

10 نکته باور نکردني در ارتباط با بازاريابي پايگاه داده

در هر شروعي اين 4 راهکار به داد شما مي‌رسند

يک طرح بازاريابي ساده براي استارت آپ ها

بازاریابی سیاسی

بازاریابی سیاسی