بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

درآمد 440 تومانی تاکسی آنلاین اسنپ در هر سال استارت آپ

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - استارتاپ نیوز – پرویز بابایی: همزمان با اغاز فعالیت تاکسی آنلاین اسنپ در قم ، سفرهای درون شهری توسط اسنپ از مرز 700 هزار سفر در روز گذشت.
به گزارش استارتاپ نیوز بر این اساس با 150هزار راننده تحت پوشش روزانه حدود 1٫2 میلیارد تومان فروش و حداقل 600 میلیون تومان سود خالص دارد .حداقل هزینه جابجایی در هر سفر 50 هزار ریال و در سفرهای درون شهری حداکثر به 500 هزار ریال هم می رسد اما میانگین قیمت و هزینه دریافتی از مسافران در هر سفر با اسنپ حدود 140 هزار ریال است که 13 درصد این رقم معادل 17200 ریال کارکزد به اسنپ می رسد.
به این ترتیب در حالی که اسنپ امروز 7 میلیون کاربر فعال، 700 هزار سفر در روز و‌ در 7 شهر ایران حضور دارداز 700 هزار سفر درون شهری به طور میانگین از قرار هر سفر 17200 ریال روزانه حدود 12 میلیارد ریال و سالانه حدود 440 میلیارد تومان نصیب اسنپ می شود که بر اساس درامد فعالیتها و صنوف خدماتی حداقل 50 درصد از این رقم سود خالص می باشد.
از منظر دیگری هم به این سود نگاه کنیم کاملا قابل قبول و باور پذیر می باشد چرا که ضرائب مالیاتی درامدهای خدماتی بر اساس 50 درصد سود از کل فروش و درامدهای خدماتی به صورت استاندارد تنظیم شده است و سازمان های امور مالیاتی در دنیا حداقل 50 درصد درامدهای خدماتی را سود خالص در نظر می گیرند.
بنا براین آمار هفتمین سامانه آنلاین تاکسی در دنیاست که سالانه حداقل 220 میلیارد تومان یعنی بیش از 60ملیون دلار سود خالص دارد .
مدیر فنی اسنپ در اختتامیه #کدکاپ خبر از ارایه نرم‌افزار جدید رانندگان داد که سیستم احراز هویت و اعلام وضعیت اضطراری از ویژگی‌های آن هستند. درصورت بروز مشکل برای رانندگان، با فشردن دکمه SOS آخرین اطلاعات و موقعیت هم‌راه در اختیار پلیس قرار می‌گیرد.
در نسخه جدید دیگر نیازی به اشتراک‌گزاری شماره با راننده نیست و از طریق یک شماره واحد اینترنتی تماس ارزانتر برقرار می‌شود. اسنپ با این سیستم جدید از سرویس اشتراک‌گذاری ماشین خودش یا carpooling رونمایی خواهد کرد. با ادعای 30 درصد ارزانتر و 40 درصد درآمد بیشتر.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استارتاپهای 3 هزار میلیارد تومانی ایران

سایت ساز کانی وب، رقیب جدی برای وردپرس، جوملا و سیستم‌های مدیریت محتوای سنتی

افتتاحیه جشنواره سراسری کارآفرینی شریف

پونیشا پذیرای 180 هزار فریلنسر!

آغاز فعالیت شرکت بین المللی ماکسیم در ایران

ژاکلین یعقوبی، ستاره جدید سینمای ایران

پتانسیل بالای کارآفرینی بازار فناوری اطلاعات برای صاحبان ایده و خلاقیت

برگزاری مراسم روز دانشجو و جشن فارغ‌التحصیلی در واحد 48 دانشگاه علمی کاربردی

ارزش استارتاپ نوار به 14.5 میلیاردتومان رسید

باارزش ترین استارتاپهای ایرانی، دیجی کالا 2 هزار میلیارد تومانی شد

برگزاری دوره های تربیت مدیرمالی، رئیس حسابداری و حسابدار

استارتاپهای ایرانی هزار میلیاردی شدند

درآمد 440 تومانی تاکسی آنلاین اسنپ در هر سال

همایش «استارتاپ اربعین»سبب به ثمر رسیدن ایده‌های خلاقانه می‌شود

نخستین رویداد استارتاپی «ایدوکا»

برگزاری دومین دوره دورهمی منابع انسانی استارتاپها توسط شتابدهنده دیموند

برنامه بازاریابی به بازار رفتن برای استارتاپ ها

درآمد 800 میلیارد تومانی پسماند زباله و ضایعات تهران کجا می رود؟

ضرورت قراردادنویسی در استارتاپها

فراخوان شناسايي استارت‌آپ‌هاي پستي

شتاب‌دهنده‌ها به کمک توسعه ظرفيت‌هاي فرهنگي مي‌آيند

دورهمي بزرگ استارت‌آپي همدان

دوره دوم شتاب‌دهي جاويدان آغاز شد

استارتاپ “لينک شو” آژانس بازيگر يابي آنلاين

استارت‌آپ ويکند کسب‌وکار سبز 17 تا 19 آذر برگزار مي شود

چرا 90 درصد استارت‌آپ‌ها شکست مي‎خورند؟

خالق شادياب:با کوله پشتي کارآفريني شروع‌ کردم

4 روش پيشنهادي به استارتاپ ها براي رقابت با شرکت هاي بزرگ در جذب نيرو

استارت آپ (Startup) چيست؟

10 مکان براي پيدا کردن ايده‌هاي استارتاپي

10 نکته باور نکردني در ارتباط با بازاريابي پايگاه داده

در هر شروعي اين 4 راهکار به داد شما مي‌رسند

يک طرح بازاريابي ساده براي استارت آپ ها