بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما مقالات بازاريابي

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - برخی تاکتیک های بازاریابی دیجیتال را هر روزه توسط تیم های بازاریابی می بینیم که برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال کافی است.
هر روزه اخبار متنوعی می شنویم، گوگل الگوریتم هایش را به روز کرد، فلیکر از کانال های جدید استفاده می کند.
فیس بوک آموزش های جدید و سرویس های جدیدی را راه اندازی کرده است.
دلیل همه ی اینها رقایت سخت بازاریابی دیجال و نیاز به روزبودن در آنست.
در اینجا 5 کاری را لیست کرده ایم که باید شدیدا از آنها اجتناب کنید.
1-داشتن وبسایت قابل دسترسی تنها از طریق کامپیوتر
امروزه هماهنگ شدن وبسایت با اندازه ی تصویر موبایلی یک قابلیت پیش فرض است.
گوگل برای خدمات رسانی بهتر برای جستجو، به وبسایت هایی که با موبایل سازگاراند پاداش می دهد.
وبسایت نه تنها باید برای کاربران ذاحت قابل استفاده باشد بلکه باید برای صاحبان کسب و کار نیز راحت قابل استفاده باشد.
نداشتن قابلیت مشاهده ی موبایلی برای سایت قطعا رتبه ی آنرا پایین می اورد.
با جستجوی کلمه ی mobile friendly test too l می توان در گوگل میزان مناسب بودن طراحی را بررسی کرد.
فونت های کوچک و نزدیک هم، می تواند عامل منفی در این بررسی باشد.
2-بروزرسانی نکردن وبسایت شما
گوگل همواره کلیک کاربران را بررسی می کند.
تحقیقات نشان داده مشتریان همواره برای بررسی خدمات و محصولات سایت ها مرتبا به آن مراجعه می کنند.
گوگل این عادت مشتریان را جدی می گیرد و می خواهد وبسایت ها به نیاز کاربران به درستی واکنش بدهند.
بروشور دیجیتال رتبه ی بالایی را از گوگل دریافت نخواهد کرد.
سایت باید جذاب باشد، راحت برای پیمایش باشد، و به صورت مرتب بروزرسانی شود.
گوگل سرعت بازگشت کاربر را از سایت شما به عنوان میزان نامرتبط بودن سایت با کلمه ی جستجو شده در نظر می گیرد.
برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال، باید مطمئن شوید وبسایت یک نیاز را به خوبی ارضا می کند.
و این کار را به صورت صرفه جویی در زمان و محتویات مناسب انجام می دهد.
3-داشتن لینک های اسپم.
گوگل یکی از معیارهایش برای سایت ها، میزان گرفتن لینک به صفحاتش از سایت های دیگر است.
به عبارت دیگر بازخورد لینک از یک سایت دیگر تاثیر بسزایی در رتبه بندی سایت دارد.
متاسفانه برخی صاحبان کسب و کار و مسئولین جستجو اقدام به ساخت لینک های بازگشتی جعلی توسط سایت های ساخته شده ی هوشمند می کنند.
با این کار این تکنیک گوگل را دور می زنند.
برای مقابله با این ترفند هکری گوگل از Penguin Update آستفاده می کند.
تکنیک بررسی لینک بازخوردی گوگل یک تکنیک موثری است و باعث شده شرکت های سئو خود تولید محتوا را به صورت تخصصی انجام بدهند.
در نهایت وبسایت های با محتوای ضعیف در رتبه بندی گوگل افت خواهند داشت.
4-شبکه ی اجتماعی سطحی
با توجه به رشد سرسام آور شبکه های اجتماعی و لزوم حضور فعال در آن برخی شرکت برای اثبات هویت خود از حضور در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
تحقیقات نشان می دهد شبکه های اجتماعی بعد از تلفن و ایمیل به بخش سوم پشتیبانی کاربران تبدیل شده است.
همان تحقیقات نشان داده 42 درصد مشتریان از طریق شبکه اجتماعی کمتر از یک ساعت انتظار پاسخ را دارند.
24 درصد انتظار دارند نیم ساعته پاسخ دریافت کنند.
بعلاوه مشتریان انتظار دارند کارکنان تمام شب و حتی آخر هفته ها را نیز کار کنند.
آن زمان گذشته که شرکت ها از شبکه های اجتماعی به خاطر کامنت های شکایت آمیز اجتناب می کردند.
ما یاد گرفته ایم کامنت های منفی قسمتی از کار است.
امروزه بازاریابان فهمیده اند انتقادات یک منبعی برای اموزش است، تا بخش خدمات را فعالتر نگه دارند.دا
5-تبلیغات فیس بوکی و تک نمایشی بودنه
باید بدانیم بر اساس تجربه فروشنده ها قبل از بسته شدن یک فروش حداقل می باید 7 تا 9 تماس با وبسایت برقرار شود.
می توان این کار را با یک بار نیز انجام داد.
برای این مساله گوگل و فیس بوک امکانی را در نظر گرفته اند که بتوان بعد از یک بار پیماش سایت دوباره کاربر را هدف گرفت.
وقتی یک بار سایت دیده شد در مرورگر او یک کوکی جاگذاری می شود، این کوکی تبلیغاتی د در سایت بعدی ای که کاربر می رود نماش می دهد.
به این دلیل است وقتی یک سایت را ترک می کند در سایت بعدی تبلیغات سایت قبلی را می بینیم.
برخی سایت ها مثلا فیس بوک وقتی شما واردشان شوید هیچ وقت یک صفحه ی یکسانی را نمی بینید.
حتی اگر آدرس یکسانی را داشته باشید. تبلیغات شما از دیگری بر اساس فعالیت اینترنتی شما متفاوت است.
تبلیغات امروزه قادر است فعالیت کاربر را رهگیری کند و توجه او را فریب بدهد.
امروزه هیچ تبلیغ دیجیتالی ای با یک اندازه ی ثابت نباید ارائه شود و باید بر اساس مشخصات کاربران مختلف تفاوت کند.
منبع : enterpreneur




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي