آخرين مطالب

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین:

همایش «استارتاپ اربعین»سبب به ثمر رسیدن ایده‌های خلاقانه می‌شود استارت آپ

همایش «استارتاپ اربعین»سبب به ثمر رسیدن ایده‌های خلاقانه می‌شود

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - سخنگوی ستاد مرکزی اربعین برگزاری همایش «استارتاپ های اربعین» را نقطه عطف ایده‌های فرهنگ عاشورا برشمرد و گفت: این همایش سبب به ثمر نشستن ایده‌های خلاقانه می‌شود.


شهریار حیدری با اشاره به برگزاری همایش «استارتاپ‌های اربعین» به عنوان یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده و مورد اجرا در ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: این همایش برای مشارکت همه عاشقان فرهنگ عاشورا و قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) است که در رده‌های مختلف سنی به ارائه محصولاتی فرهنگی و هنری که لازمه ترویج فرهنگ عاشورا بوده، می‌پردازند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، وی با بیان اینکه ایده‌های مطرح شده در این همایش ‌اغلب ظرفیت و قابلیت تبدیل شدن به فناوری را دارد، افزود: باید حمایت های مالی و معنوی به ویژه برای نسل جوان و خلاق شرکت‌کننده در این همایش صورت گیرد که آنها با انگیزه لازم نسبت به فعالیت در این زمینه تلاش کنند.
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین خاطرنشان کرد: قطعا تقویت بنیه مالی و فکری نوجوانان و جوانان خوش‌فکر که خلاقانه با ارائه طرح‌ها و ایده‌ها و محصولاتشان در این همایش شرکت کرده‌اند زمینه را برای تعمیم یافتن چنین عزمی در میان سایر جوانان که نیاز به تشویق و محول کردن کارهای اصولی و کلیدی دارند، فراهم فراهم کرده است.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای این همایش، گفت: این همایش سبب می شود جوانان در مسیر درستی هدایت شوند و به این واسطه طرح‌ها و ایده‌های خاص آنها نتیجه بخش بود و خروجی مطلوبی به دست آید.
به گفته این مسئول همایش «استارتاپ‌های اربعین» نقطه عطفی در به ثمر رسیدن طرح و ایدهای فرهنگ عاشورا و سبب اجرایی شدن طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه ارائه شده در این همایش می شود.
حیدری به برنامه‌های ستاد مرکزی اربعین اشاره کرد و یادآورشد : برنامه‌ریزی‌ها در نظر گرفته شده برای اربعین امسال از سال گذشته و بلافاصله پس از اتمام برنامه‌های اربعین سال 95 در قالب تشکیل 13 کمیته تخصصی و 31 ستاد استانی به انجام رسید و مصوبات این کمیته‌ها و ستادهای استانی اکنون در فاز اجرایی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه تا به امروز استقبال و تردد زائران مطلوب بوده است، تأکید کرد: براساس آخرین گزارشات تا به این لحظه یک میلیون و 400 هزار روادید برای زائران متقاضی صادر شده است که این فرایند همچنان از سوی مراکز مورد نظر و شرکت‌های زیارتی تا 48 ساعت پیش از روز اربعین به انجام رسیده و زائران تا آن زمان نسبت به صدور روادید نباید نگرانی داشته باشند.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استارتاپهای 3 هزار میلیارد تومانی ایران

سایت ساز کانی وب، رقیب جدی برای وردپرس، جوملا و سیستم‌های مدیریت محتوای سنتی

افتتاحیه جشنواره سراسری کارآفرینی شریف

پونیشا پذیرای 180 هزار فریلنسر!

آغاز فعالیت شرکت بین المللی ماکسیم در ایران

ژاکلین یعقوبی، ستاره جدید سینمای ایران

پتانسیل بالای کارآفرینی بازار فناوری اطلاعات برای صاحبان ایده و خلاقیت

برگزاری مراسم روز دانشجو و جشن فارغ‌التحصیلی در واحد 48 دانشگاه علمی کاربردی

ارزش استارتاپ نوار به 14.5 میلیاردتومان رسید

باارزش ترین استارتاپهای ایرانی، دیجی کالا 2 هزار میلیارد تومانی شد

برگزاری دوره های تربیت مدیرمالی، رئیس حسابداری و حسابدار

استارتاپهای ایرانی هزار میلیاردی شدند

درآمد 440 تومانی تاکسی آنلاین اسنپ در هر سال

همایش «استارتاپ اربعین»سبب به ثمر رسیدن ایده‌های خلاقانه می‌شود

نخستین رویداد استارتاپی «ایدوکا»

برگزاری دومین دوره دورهمی منابع انسانی استارتاپها توسط شتابدهنده دیموند

برنامه بازاریابی به بازار رفتن برای استارتاپ ها

درآمد 800 میلیارد تومانی پسماند زباله و ضایعات تهران کجا می رود؟

ضرورت قراردادنویسی در استارتاپها

فراخوان شناسايي استارت‌آپ‌هاي پستي

شتاب‌دهنده‌ها به کمک توسعه ظرفيت‌هاي فرهنگي مي‌آيند

دورهمي بزرگ استارت‌آپي همدان

دوره دوم شتاب‌دهي جاويدان آغاز شد

استارتاپ “لينک شو” آژانس بازيگر يابي آنلاين

استارت‌آپ ويکند کسب‌وکار سبز 17 تا 19 آذر برگزار مي شود

چرا 90 درصد استارت‌آپ‌ها شکست مي‎خورند؟

خالق شادياب:با کوله پشتي کارآفريني شروع‌ کردم

4 روش پيشنهادي به استارتاپ ها براي رقابت با شرکت هاي بزرگ در جذب نيرو

استارت آپ (Startup) چيست؟

10 مکان براي پيدا کردن ايده‌هاي استارتاپي

10 نکته باور نکردني در ارتباط با بازاريابي پايگاه داده

در هر شروعي اين 4 راهکار به داد شما مي‌رسند

يک طرح بازاريابي ساده براي استارت آپ ها

  • چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

    چگونه ارزش برند خود را محاسبه کنیم؟

    بازاریابی سیاسی - یک برند در واقع چقدر ارزش دارد؟ در شرکت هایی که با محدودیت بودجه روبرو هستند، چطور باید در رابطه با اهمیت و ارزش مادی ...

  • پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

    پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

    بازاریابی سیاسی - ساختن یک برند با ارزش افزوده در دنیای رقابتی امروز نیازمند خلق یک استراتژی یکپارچه و موثری است که شامل تبلیغات، ...

  • چهار p بازاریابی

    چهار p بازاریابی

    بازاریابی سیاسی - بازاریابی چیست؟ تعریفی که بسیاری از بازاریابان هنگام شروع این صنعت چنین تعریفی از بازاریابی یاد می‌گیرند: بازاریابی ...

  • هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

    هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

    بازاریابی سیاسی - نظر شما در مورد پروفایل لینکدین‌تان چیست؟ آیا صفحه‌ی لینکدین خود را فقط زمانی چک می‌کنید که یک درخواست ارتباط صورت ...

بازاريابي سياسي

مديريت

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

تجزیه و تحلیل swot: شرکت اپل در سال 2015

بازاریابی سیاسی - تجزیه و تحلیل swot یک ابزار برای شناسایی توانایی‌های داخل سازمان و محیط بیرونی آن است که به بازاریابان کمک می‌کند تا مسائل مهم را شناسایی کنند و به وسیله آن به رشد و بهتر شدن سازمان کمک کنند.

شنبه 9 تیر 1397 - 11:29:55 AM

مقالات بازاريابي

بازاريابي

نکات خواندني

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

بازاریابی سیاسی - میگویند چند صد سال پیش، در اصفهان مسجدی می ساختند. روز قبل از افتتاح مسجد، كارگرها و معماران جمع شده بودند

شنبه 19 اسفند 1396 - 6:40:06 PM

کسب و کار

رتبه 13شاخص کارآفرینی ایران در سال‌2018

رتبه 13شاخص کارآفرینی ایران در سال‌2018

بازاریابی سیاسی - شاخص کارآفرینی ایران در سال 2018 با 13 رتبه بهبود به جایگاه 72 د رمیان 137 کشور جهان رسید و از این منظر پنجمین کشور جهان در بهبود امتیاز است.

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1397 - 13:19:28

اخبار

استارت آپ

مقالات دکتر محبیان

برگزیده ها

ساير مطالب

استارتاپهای 3 هزار میلیارد تومانی ایران

سایت ساز کانی وب، رقیب جدی برای وردپرس، جوملا و سیستم‌های مدیریت محتوای سنتی

افتتاحیه جشنواره سراسری کارآفرینی شریف

پونیشا پذیرای 180 هزار فریلنسر!

آغاز فعالیت شرکت بین المللی ماکسیم در ایران

ژاکلین یعقوبی، ستاره جدید سینمای ایران

پتانسیل بالای کارآفرینی بازار فناوری اطلاعات برای صاحبان ایده و خلاقیت

برگزاری مراسم روز دانشجو و جشن فارغ‌التحصیلی در واحد 48 دانشگاه علمی کاربردی

ارزش استارتاپ نوار به 14.5 میلیاردتومان رسید

باارزش ترین استارتاپهای ایرانی، دیجی کالا 2 هزار میلیارد تومانی شد

برگزاری دوره های تربیت مدیرمالی، رئیس حسابداری و حسابدار

استارتاپهای ایرانی هزار میلیاردی شدند

درآمد 440 تومانی تاکسی آنلاین اسنپ در هر سال

همایش «استارتاپ اربعین»سبب به ثمر رسیدن ایده‌های خلاقانه می‌شود

نخستین رویداد استارتاپی «ایدوکا»

برگزاری دومین دوره دورهمی منابع انسانی استارتاپها توسط شتابدهنده دیموند

برنامه بازاریابی به بازار رفتن برای استارتاپ ها

درآمد 800 میلیارد تومانی پسماند زباله و ضایعات تهران کجا می رود؟

ضرورت قراردادنویسی در استارتاپها

فراخوان شناسايي استارت‌آپ‌هاي پستي

شتاب‌دهنده‌ها به کمک توسعه ظرفيت‌هاي فرهنگي مي‌آيند

دورهمي بزرگ استارت‌آپي همدان

دوره دوم شتاب‌دهي جاويدان آغاز شد

استارتاپ “لينک شو” آژانس بازيگر يابي آنلاين

استارت‌آپ ويکند کسب‌وکار سبز 17 تا 19 آذر برگزار مي شود

چرا 90 درصد استارت‌آپ‌ها شکست مي‎خورند؟

خالق شادياب:با کوله پشتي کارآفريني شروع‌ کردم

4 روش پيشنهادي به استارتاپ ها براي رقابت با شرکت هاي بزرگ در جذب نيرو

استارت آپ (Startup) چيست؟

10 مکان براي پيدا کردن ايده‌هاي استارتاپي

10 نکته باور نکردني در ارتباط با بازاريابي پايگاه داده

در هر شروعي اين 4 راهکار به داد شما مي‌رسند

يک طرح بازاريابي ساده براي استارت آپ ها

بازاریابی سیاسی

بازاریابی سیاسی