بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی نکات خواندني

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - امروزه با دیدن تبلیغات بسیار زیاد و بررسی آنها به کلاهبرداری بسیاری تبلیغات کاریابی پی می بریم.
شما نباید به محض دیدن تبلیغ، فورا برای آن رزومه بفرستید.
شما باید لینکداین شرکت، خود سایت شرکت را چک کنید.
شما حتی باید یک جستجوی گوگل هم در مورد شرکت انجام بدهید.
برخی تبلیغات کاریابی برای گرفتن پول از شماست.
برخی می خواهند شما در برخی کلاس های آنها ثبت نام کنید.
برخی از آنها از شما می خواهند ثبت نام کنید و بعد از پرداخت پول به شما کمک کنند شغلی مانند اینرا پیدا کنید.
از تمام ابن مدل تبلیغات باید فرار کنید.
همانطور که اگر امتحان کرده باشید برخی از تبلیغات ها فردی پشت تلفن نشسته تا به سوالات شما پاسخ بدهد.
اما این لزوما به معنای این نیست که این کار ارزش وقت گذاشتن را برای شما داشته باشد.
برخی از این مشاغل فروش مستقیم هستند و به شما کمیسیون می دهند، اما اینرا در تبلیغ ذکر نمی کنند.
شما باید هر تبلیغ شغلی را چندبار مطالعه کنید تا بفهمید که آیا زیادی در مورد آن اغراق نکرده باشد.
سپس باید به بررسی شرکتی بپردازید که پشت سر تبلیغ و حامی آنست.
نمونه 5 مورد کلاهبرداری
در این به پنج موردی اشاره کرده ایم که نمی ارزد زمان خود را برای آن بگذارید.
1-نام شرکت تبلیغ کننده بسیار شبیه به یک برند شناخته شده است، اما دقیقا همان نمی باشد.
سواری مفتی گرفتن از یک برند معروف جزو رایج ترین ترفندهای کلاهبرداری است.
2-تبلیغ شغل برای واقعی بودن بیش از اندازه خوب است.
مثلا تبلیغ از شغلی حرف می زند که در ابتدا سالیانه 60000 دلار سالیانه حقوق می دهد. سالیانه چهار هفته هم مرخصی دارد.
3-به جای یک مصاحبه ی شغلی شما به یک ملاقات گروهی دعوت شده اید تا در مورد کار به شما توضیحات بدهند.
ولش کنید. این کار مناسب شما نیست.
4-وقتی شما برای تبلیغ شغلی ایمیل می فرستید، وقتی جواب آمد، از شما خواسته می شود به یک سایت رفته و اطلاعات خود را در آن وارد کنید. احتیاط کنید.
5-وقتی تبلیغ دارد در مورد این مساله که چقدر کارمند دارد چرت و پرت می گوید.
یا اینکه چگونه یک شبه مشکلات را حل می کند، و یا اینکه بعد از چند هفته چقدر پول در میاورید، صددرصد کلاهبرداری است.
اگر واقعا شرکت این کارها را بکند اینرا در تبلیغاتش که نمی گوید.
منبع : forbes




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

خروج 10 میلیارد دلار ارز برای خرید محصولاتی که تولید آن آسان است

الگوی صحیح جذب سرمایه خارجی چیست؟

نظام بودجه ریزی ما خیلی قدیمی است/آمریکا عنصر مزاحم برجام بود

ساختارهای اجتماعی اقتصاد از نگاه بوردیو چگونه است؟

رئیس مؤسسه مطالعات دین و اقتصاد:‏ شیوه مدیریت، اقتصاد کشور را آسیب پذیر کرده‌است

پیش بینی صندوق بین‌المللی پول؛ ایران پانزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا در سال 2021 خواهد شد/ تهران جز پنج شهر اول دنیا

داستان برند: زیمنس، آینه‌ی تمام‌نمای تاریخ مهندسی آلمان

هشت اشتباهی که نباید در لینکدین انجام دهید.

حکایات مدیریتی- معمار و پیرزن

حکایات مدیریتی- گرگ و نعل طلا

حکایات مدیریتی- شیوانا و تاجر

حکایات مدیریتی- مال باخته و كریمخان زند

حکایات مدیریتی- بزت را بکش!

حکایات مدیریتی- چون در مدرسه قهوه ای است

می توانید ارزش خودتان را ثابت کنید؟

5 علامت از کلاهبرداری تبلیغات کاریابی

7 توصیه برای راه اندازی موفق محصول

اصول استفاده از هشتگ برای برندها در شبکه‌های اجتماعی

تبليغات خلاق: لگو

مصاحبه با صدرا شريعتمداري، در استارت‌آپ ويکند Modotech

7 اشتباهي که در طراحي لوگو نبايد مرتکب شويد

[اينفوگرافي]: 5 نکته مهم در توليد مقاله براي وب‌سايت

برابري جنسيتي بخشي از استراتژي توسعه برند ودافون

اصول موفقيت در آينده از نگاه مشاهير جهان

بررسي قلمرو داعش در اينترنت

5 تفکر سمي که کارآفرينان بايد از ذهن خود خارج کنند بيشتر بخوانيد

چرا هوش هيجاني يا EQ مهم تر از ضريب هوشي يا IQ است؟

.هشت دليل عدم موفقيت شرکت‌هاي روابط عمومي

سه نکته براي ورود به يک بازار جديد

يک بازارياب مهم باشيم

فلسفه جديد فروش جايگزين تبليغات

روانشناسي قيمت گذاري

5 تصور نادرست در مورد فروش: نکته‌هايي که فروشندگان بايد بدانند

شهري که تعطيل نيست و غواصي در جستجوي دُر گرانبهاي خدمت

راهنمايي‌هايي براي ساخت برند شخصي

5 عادت مهم خريداران مدرن

آيا شما قهرمان بلامنازع تحول نيز هستيد؟

نکات و ترفندهاي سئو : 20 نکته برتر سئو براي گوگل در سال 2015

چرا بعضي از مردم از تبليغات متنفرند؟

اخلاق در آميخته بازاريابي

آگهي هاي تبليغاتي را چه کساني خلق مي کنند؟

6 چيزي که بايد در مورد بهينه‌سازي نرخ تبديلات تلفن همراه بدانيد

10 ذهنيت که کسب‌وکار شما را بهبود خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

پديده اي جديد در صنعت تبليغات

پنج عادت روزانه که بهره‌وري شما را افزايش خواهد داد

آيا حلقه هاي زنجير شرکت تان محکم است؟!

چرا خلاقيت و نوآوري؟

ده توصيه به مشاغل كوچك تازه تاسيس

آيا مي دانيد اگر خدمات خارق العاده به مشتري بدهيد او هر قيمتي را بابت آن به شما مي پردازد؟