بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای بازاريابي سياسي

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - در این مقاله به بررسی طیف گسترده ای از انواع تبلیغات رسانه ای می پردازیم.
امروزه رسانه ها طیف وسیعی از روش ها را برای دسترسی برندها به کاربران معرفی می کنند.
اینترنت به تنهایی روش های متعددی مثل ویدئوها، بنرها، وبسایت ها، چت روم های برندها، و مانند اینها معرفی کرده است.
تبلیغات دیجیتال
هر تبلیغی را که روی اینترنت می بنینید تبلیغ دیجیتال است.
یک شعبه ی دیگری از تبلیغات آنلاین ” تبلیغات بومی “است.
محتواهای حمایت شده نیز نوع دیگری از تبلیغات هستند.
از تبلیغات روی فیس بوک و اسنپ چت و تلگرام گرفته تا رددیت، روش هایی برای دسترسی به میلیونها کاربر است.
تبلیغات موبایلی
نوع دیگری که به نوعی جدید به حساب می آید تبلیغات موبایلی است.
تبلیغات روی هر دستگاه قابل حملی که به نوعی به اینترنت متصل است.
گرایشات جدید در تبلیغات موبایلی، شامل استفاده ی از رسانه های اجتماعی مانند توئیتر، اینستاگرام، اسنپ چت و فیس بوک است.
این نوع جدید از تبلیغات می تواند برای کاربران اشتیاق زیادی را ایجاد کند.
یک مساله در تبلیغات، بومی شدن تبلیغ برای محیط موبایل است که احتیاج به موشکافی دقیقی دارد تا جذاب شود.
تبلیغات چاپی
تبلیغات چاپی امروزه به عنوان یک روش قابل اعتماد در مقابل بازاریابان قرار دارد.
اگر بخواهیم یک چیز حتمی در مورد تبلیغات بگوئیم اینست که متفاوت بودن کلید موفقیت است.
اگر کاربران از تبلیغات آنلاین خسته شوند مطمئن تبلیغات چاپی به عنوان یک کزینه روی میز خواهد بود.
می توان تبلیغات چاپی را به سه دسته ی کلی تقسیم کرد :
1-تبلیغات متناوب
می توان از این نوع تبلیغات مجلات و روزنامه ها را نام برد.
برای سالیان دراز تبلیغات این مدل استاندارد اصلی برای نمونه برای تبلیغات دیگر بود.
در این مدل قبلا اگر تبلیغ اصلی را روی صفحه ی اصلی یا صفحه ی پشت می گرفتید میلیون ها بازدیدکننده داشتید.
2-بروشور، جزوات، آگهی ها، نقاط فروش
اگرچه برخی از اینها را می توان در میان روزنامه قرار داد، اما باید آنها را به عنوان یک واحد جدا حساب کرد.
چرا که شانس دیده شدن آنها کمتر است.
در عین حال وقتی اینها در جایی برای مطالعه قرار می گیرند مدت زمان ماندگاری آنها برای دیده شدن بیشتر خواهد بود.
از اینها وقتی استفاده می کنیم که می خواهیم اطلاعات بیشتری به مخاطب از یک آگهی معمولی بدهیم.
3-تبلیغات نامه دهی مستقیم
می توان هر کدام از تبلیغات بالا را به مشتری به عنوان یک نامه ارسال کرد.
البته این مدل تبلیغات توسط برخی آژانس های تبلیغاتی به عنوان نامه بیش از حد استفاده شده و به نوعی سو استفاده شده است.
اما اگر این مدل به صورت هوشمندانه ای استفاده شود و مورد اجرا قرار گیرد می تواند به عنوان یک روش موثر استفاده شود.
تبلیغات چریکی
به عنوان تبلیغات محیطی نیز شناخته شده است و تبلیغات چریکی در این 20 سال اخیر بسیار باب شده است.
به نوعی هر تبلیغات غیرعادی ای را چریکی می نامند و به طور معمول از مشتریان می خواهد به نوعی با تبلیغ کننده تعامل کنند.
زمان و مکان در این مدل تبلیغ خیلی مهم است.
مساله ی مهم در تبلیغات چریکی ایده خلاقانه است و بودجه نقش کمتری دارد.
ذر این نوع تبلیغات تمرکز بیشتر روی شبکه های اجتماعی و تبلیغات دهانی است.
تبلیغات پخشی
امروزه از تبلیغات مانند تلویزیون و رادیو که به تعداد وسیعی از مخاطبان دسترسی دارند به عنوان تبلیغات پخشی نام برده می شود.
این مدل تبلیغات یک زمان مهم ترین و گران ترین نوع بود.
اما امروزه با ظهور تکنولوژی های جدیدتر جای خود را به تکنولوژی های جدید داده است.
اما هنوز نیز به عنوان یک ابزار موثر موردنظر است که به مخاطبان میلیونی دسترسی دارد.
تبلیغات خارج منزل
این مدل تبلیغات به این معنی است که به مخاطبی دسترسی دارد که بیرون از منزل است.
می توان برای نمونه ای از این نوع تبلیغات بیلبوردها و پوسترها و یا حتی صفحات بزرگ دیجیتالی داخل میادین را نام برد.
تبلیغات خدمات عمومی
بر خلاف تبلیغات سنتی، تبلیغات خدمات عمومی عموما برای آموزش و مطلع کردن عموم به جای تبلیغ برای فروش استفاده می شوند.
تبلیغات خدمات عمومی به صورت سنتی در تلویزیون و رادیو هستند، اما این روزه به صورت گسترده در تبلیغات آنلاین هم آمده اند.
منبع : thebalance




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

اشتباهات رایج در ساخت برندینگ شخصی

رفتار آینه ای در فروش چیست؟

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم