بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

ماشین لباسشویی هوشمندی که فقط به آب نیاز دارد بازاريابي

ماشین لباسشویی هوشمندی که فقط به آب نیاز دارد

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - مارکتینگ نیوز - ماشین لباسشویی هوشمند «درامی» روانه بازار شد که می‌تواند انبوهی از لباس‌های کثیف را با تنها 10 لیتر آب و بدون نیاز به پودر تمیز کند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دیجیتال ترندز، نمونه اولیه این ماشین لباسشویی در تابستان تولید شده بود و حالا بعد از مدتی به تولید انبوه رسیده است. ماشین لباسشویی یادشده دارای یک پدال است و با فشاردادن پا کار می‌کند و بنابراین استفاده از آن نیاز به برق ندارد. بنابراین استفاده از دستگاه یادشده در محیط‌های آزاد و دورافتاده نیز برای تمیز کردن و شستن انواع لباس‌ها ممکن است.
ارتفاع این ماشین لباسشویی 8/ 6 کیلوگرمی حدود 55 سانتیمتر است و تمیز کردن لباس‌ها با استفاده از آن تنها 5 دقیقه وقت می‌برد. البته برای محکم کاری می‌توان مقدار کمی صابون نیز به درون محفظه ماشین لباسشویی انداخت. این ماشین لباسشویی هر بار توانایی شستن 2/ 2 کیلوگرم لباس یا معادل 6 تا 7 لباس را دارد. برای استفاده از این ماشین لباسشویی تنها باید درب محفظه آن را به کناری بزنید، لباس‌ها را همراه با 5 لیتر آب وارد ماشین لباسشویی کنید و پدال ماشین لباسشویی را به مدت دو دقیقه بالا و پایین کنید. سپس با فشار دادن یک دکمه آب و صابون از داخل ماشین لباسشویی خارج می‌شود و سپس با استفاده از قابلیت اختیاری چرخش دورانی این دستگاه می‌توانید آب‌گیری کرده و لباس‌ها را خشک کنید.





نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

کاهش شدید تخمین میزان فروش آیفون XS Max در سه‌ماهه نخست 2019

تاکید رییس اتاق ایران بر حذف دلالى و بهبود فضاى کسب و کار/ رانت خوارى، بلاى جان اقتصاد ایران شده است

ایران به جنگ نفتی عربستان می‌رود /آغاز فاز جدید رقابت تهران - ریاض از ماه ژانویه /دردسرهای تخفیف‌های نفتی ایران برای سعودی‌ها

توانمندی کم نظیر ایران در صنعت شکلات‌سازی/عرصه‌ای برای افزایش صادرات غیرنفتی

صنایع پیشتاز در جذب پول

آمادگی بازار سرمایه برای راه اندازی بورس ارز

راه نجات صنعت خودروسازی چیست؟

گردشگری رشد اقتصادی جهان را مثبت می‌کند

بورس تهران، کم‌بازده‌ترین بورس منطقه شد

آمادگی ژاپن برای واردات نفت از ایران

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا

بلک بری قصد عرضه نرم افزار امنیتی برای وسایل نقلیه خودران دارد

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

راهکارهایی برای طراحی یک فضای اداری جدید!