بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

چگونه نخستین ها در بازار متمایز می شوند؟ بازاريابي

چگونه نخستین ها در بازار متمایز می شوند؟

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - مارکتینگ نیو ز- موقعیت اصالت محصول، چگونه نخستین ها در بازار متمایز می شوند. به گزارش هورموند، این راهکار می تواند توسط هر شرکتی که برای نخستین بار توانسته موضعی را برای محصولش در بازار به دست آورد، مورد استفاده قرار گیرد.
به گزارش فرصت امروز، شعار «لی وایز»، «شلوار جین اصیل» نمونه خوبی از این نوع تعیین موقعیت است. لی وایز با شعار خود روشن می سازد که محصولش اصیل است و گرایش طبیعی مردم را که هر محصول نخست را اصیل می دانند و محصولات بعدی را تنها تقلیدی از محصول اولیه، ارضاء می کند.
همچنین در بسیاری محصولات دیگر نیز مشاهده کرده ایم؛
کوکاکولا: این یک نوشابه واقعی است!
کمل: این یک سیگار واقعی است!
سانکا: شما نمی توانید رقیب یک محصول اصیل باشید!
«ما محصولی اصیل هستیم» معمولاً تعیین موقعیت بسیار پرسودی است. پژوهش ها نشان می دهند که نخستین های هر محصولی معمولاً سهم بیشتری از بازار را نسبت به رقبای بعدی به خود اختصاص می دهند.
پژوهش ها نشان می دهند که قوانین طبیعی در مورد تکامل بازار صدق می کند. قانون سوم و چهارم «بوستون کالسلینگ گروپ» نشان می دهد که نخستین نام تجاری در طولانی مدت دو برابر سهم بازار دومین، و چهار برابر سهم بازار سومین را به خود اختصاص می دهد.
قانون «هندری کورپوریشن» می گوید نخستین نام تجاری در ابتدا 100 درصد بازار را به خود اختصاص می دهد. دومین نام تجاری که به بازار می آید، نخستین کمی عقب نشینی کرده و 70 درصد بازار به آن تعلق می گیرد، درحالی که دومین نام تجاری بیش از 30درصد سهم بازار را انتظار ندارد و سومین نام تجاری از یک محصول امیدوار است 11درصد سهم بازار را کسب کند.
«رابرت بازل» به اندازه گیری سهم بازار 500 کمپانی پرداخت و دریافت که 70 درصد بازارها، 33 درصد سهم خود را به نخستین های بازار، 19 درصد را به دومین ها، 12 درصد را به سومین ها و 7 درصد را به چهارمین ها می بخشند.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

4دوره حاکمیت ژنرال زنگنه چگونه راه تحریم های نفتی را برای آمریکا باز نگه داشته است؟/ کارنامه مردودی لیبرال ها در اداره اقتصاد کشور

گوگل به شرکت‌های شخص ثالث اجازه دسترسی به جیمیل کاربران را می‌دهد

شیائومی به قرار دادن تبلیغات در منوی تنظیمات گوشی‌هایش اعتراف کرد

از موسس شیپور بیشتر بدانید

سمیناری ویژه فعالین صنعت پخش با سخنرانی پرویز درگی

چرا بازاریابان محصول خود را برای مصرف کنندگانی تبلیغ می کنند که استطاعت خرید آنها را ندارند؟

چگونه باور نسبت به برند را تشخیص دهیم؟

85 امین زادروز مردی از جنس تبلیغات ؛ استاد محسن میرزایی

تبلیغات خلاقانه: اپلیکیشن جدید مک‌دونالد

گوگل می‌تواند تبدیل به اولین کمپانی یک تریلیون دلاری شود

مایکروسافت سعی در جذب مشتریان دراپ‌ باکس و گوگل‌ درایو دارد

از آمازون خوراکی تازه سفارش دهید

قانون جدید استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در فرانسه

قوانین پایه برای جذب سرمایه توسط استارتاپ

اقتصاد جهانی در رسانه های امروز جهان (سه شنبه)

حفظ امنیت المپیک با هواپیماهای مجهز به شناسایی صورت

اولین قدم برای نزدیک‌شدن به شغل

روبات کافه‌دار

چرا بسیاری از مدیران انسان بودن را فراموش می‌کنند؟

عمل جراحی با هدست واقعیت مجازی انجام شد

تبلیغات خلاقانه: یک آرزو کن

چرا برندسازی مهم‎تر از همیشه خواهد شد؟

فوجی‌فیلم شرکت زیراکس را خرید

تاکسی پرنده ایرباس

پیش‌بینی تاخیر پروازها با هوش مصنوعی

ضرورت همکاری بیشتر با قوه قضائیه برای حل مشکل استارت‌آپ‌ها

مقر جدید آمازون

داستان‌های ترسناک از مراکز پاسخگویی به مشتری

مدیریت کارمندان یک هنر است

چرا برخی کارکنان در موقعیتی که باید اظهار نظر کنند، سکوت می‌کنند؟

اپل رشوه گرفت؛ کوالکام جریمه شد!

هشدار مدیرعامل گوگل درباره به‌کارگیری فناوری هوش مصنوعی

چگونه هنگام مصاحبه بر استرس خود غلبه کنیم؟

چگونه هنجارهای تیم اجرایی را ایجاد و تثبیت کنیم؟

واتس‌اپ تجاری برای استارت‌آپ‌ها

اپ‌استور پردرآمد‌تر از مک‌دونالد

ضرر 130 میلیارد روبلی روسیه از سایت‌های خارجی فروش کالا

بلک بری قصد عرضه نرم افزار امنیتی برای وسایل نقلیه خودران دارد

هوش مصنوعی در آزمون درک مطلب «استنفورد» رکورد زد

راهکارهایی برای طراحی یک فضای اداری جدید!

دستیار صوتی مایکروسافت از گوگل و آمازون عقب افتاد

جنبه‌های مثبت و شگفت‌آور عصبانیت در محیط کار

هدبند جدید فیلیپس با نویز سفید به خوابیدن شما کمک می‌کند

راه‌اندازی سامانه حل چالش‌های استارت‌آپ‌ها

اقتصاد جهانی در رسانه های امرزو جهان (یکشنبه)

7 ثانیه حیاتی در فرآیند خرید

بازاریابی محتوا و روابط عمومی / دو روی یک سکه

اجاق گاز هوشمند غذایتان را مغزپخت می‌کند

آیا سرمایه‌گذاران با کارآفرینان زن و مرد به یک شیوه برخورد می‌کنند؟

صفر تا صد برندسازی در Entrepreneur / راه اندازی کسب وکار میلیون دلاری