آخرین اخبار

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند. بازاريابي سياسي

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - چرا مهارت نوشتن منجر به بهبود کسب و کار می شود.
یکی از کلیدی ترین ابزارهای ارتباطی در محیط های انلاین مهارت تبلیغ نویسی است.
تبلیغ نویسی دقیقا چیست؟
ما هر روزه با این مهارت دست به گریبان هستیم .
تبلیغات، وبسایت، آگهی خبری، سخنرانی ها و تمام انواع راه های ارتباطی که نیازی به تاثیر گذاری دارند.
همانطور که جان ای کندی در 1904 گفت: تبلیغ نویسی ” فروششندگی در چاپ است”.
چرا اهمیت دارد؟ قدرت متقاعدکردن یک ابزار مهم برای کسب و کار است.
این به معنی چرب زبانی یک نفر برای یک معامله ی بد یا یک جور سرمایه گذاری یک طرفه نیست.
بلکه به معنی هنر فروشندگی محصول و یا خدمت شما به نحوی است که طرف دیگر هم متوجه منافعش بشود.
من بر این عقیده ام که تمام ما در موقعیتی هستیم که می توانیم این مهارت را مورد استفاده قرار دهیم.
شما ممکن برای یک سایت مطلب بنویسید و یا برای رسانه ی اجتماعی خودتان بنویسید.
یک ایمیل دقیق نوشته شده به رئیس شما در مورد قولی که به شما داده بود.
و یا ایمیلی که به یک دوست نوشته شده که نمی خواسته در یک مهمانی شرکت کند.
در هر کدام یک از این حالت ها وقتی شما دارید سعی می کنید طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید، دارید از این مهارت استفاده می کنید.
معروف ترین شخص برای این مهارت گری هالبرت است.
او بزرگترین تبلیغ نویس دنیا شناخته شده است.
زبان او نه تنها قدرتمند و متقاعد کننده و صادق و پیشنهاد کننده بود، بلکه یک مطلوبیتی را برای عمل متقابل در فرد بر می انگیخت.
تبلیغ 381 کلمه ای نامه ی کت و شلوار او بعد از 40 سال، یک قطعه ی متقاعد کننده ی استادانه است.
حالا شما توانستید تبلیغ نویسی را بفهمید و نیاز به آن را در یک کسب و کاری که در نقطه ی شروع است درک کنید.
گام بعدی اینست چگونه آنرا به کار بگیرید.
برای نوشتن لازم نیست کلمه به کلمه ی لغت نامه را بلد باشید و یا از کلمات قلمبه سلمبه استفاده کنید.
فقط باید از کلمات بصورت هوشمندانه استفاده کنید.
فقط کافی است کلمات را فروتنانه، مرتب و هدفدار نگه دارید.
اینکه من می توانم یک تبلیغ را از سال 1970 اکنون و در سال 2017 استفاده کنم، نشان می دهد که قوانین هنر فروختن از طریق کلمات جهانی و تغییرناپذیرند.
در اینجا سه قاعده ی اصلی این هنر را آورده ایم.
1- محاوره ای باش.
هالبرت کاملا طبیعی صحبت می کرد.
سخنان او کاملا گرم و دلنشین بودند و خالی از هر نوع اشتباهی بودند.
او می گفت نوشتن ” نامه ی کت و شلوار ” برای او بیش از 18 ماه وقت گرفت.
تمام کلمات با توجه به ضمیمه شان به دقت انتخاب شده بودند.
او هیچگاه کلمات مبهم را بکار نمی برد.
مردم فقط چشمانشان را روی کلمات حرکت می دادند و لازم به دقیق زیادی نبود.
سادگی کلید راه حل است.
کلمات کوتاه جملات کوتاه و پارگراف کوتاه.
2- مخاطبانت را بشناس
به مخاطبانت فکر کن، کسانی که می خواهی آنها را متقاعد کنی.
خودت را جای آنها بگذار و فکر کن در جایگاه آنها چگونه باید برایشان بنویسی.
ده سوال در مورد بازار هدفت بنویس، در مورد ترس هایشان فکر کن.
چه چیزی باعث می شود آنها شب از خواب بیدار شوند؟
به آرزوهای آنها فکر کن.
به ناامیدی های آنها فکر کن و ببین چه چیزی آنها را متعصب می کند.
یکی از چیزهای مهم در مورد تبلیغ نویس ها اینست که آنها داستان گوهای خوبی هستند.
آنها می توانند مخاطبین را زندانی کنند و داستان را با ارزش ها و ترس ها و خواسته های آنها گره بزنند.
آنها از زبانی ساده و متقاعدکننده استفاده می کنند که مطمئن می شوند یک کلمه بد فهمیده نشده است.
آنها می دانند چگونه با بازار هدف حرف بزنند و نه به یک صورت عمومی مرتب از واژه ی “تو “استفاده کنند.
هالبرت و تیم تبلیغ نویسی او هر روز مطمئن می شدند مهارت های خود را به درستی استفاده می کنند.
3- از ابزارهای جدید استفاده کن.
مساله ی مهم دیگر استفاده ی از ابزار تحلیلگر وب است.
شما می توانید دید بهتری به مخاطبان خود داشته باشید و اعمال آنها را در سایت خود رصد کنید و بدانید دقیقا برای چه کسی تبلیغ می نویسید.
این ابزاری است که هالبرت در سال 1970 در اختیار نداشت، اما ما برای استفاده ی آن خوشوقت خواهیم بود.
پس آنرا دقیقا بشناس و و دانش استفاده ی از آنرا کسب کن.
تمرین شما را خبره می کند.
این مهم نیست که شما یک تبلغاتچی هستید. یک وبلاگ نویس هستنید و یا کسی هستید که مایلید در مکالمات زیادی شرکت کند.
مهارت های تبلیغ نویسی به شما مزیت می دهد و شما را متمایز می کند.
مردم به شما اعتماد می کنند و شما متقاعد کننده می شوید.
مهارت خوب برای تبلیغ نویسی یک مهارت عالی برای محیط های راه دور و آنلاین است.
منبع : forbes




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

اخبار خواندنی

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

انواع روش های تبلیغاتی رسانه ای

چرا مهارت های نوشتاری می تواند به بهبود کسب و کار کمک کند.

چرا استفاده از تلگرام برای تولید محتوا اشتباه است؟

باابزار روابط عمومی برندسازی کنید

آیا به تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی می‌توان اتکا کرد؟

با اين 5 ترفند بازاريابي بصري در اينستاگرام متفاوت ظاهر شويد

ترس‌هايي که مانع از شکوفايي کارآفرين درون شما مي‌شوند

11 پيشنهاد مرکز پژوهش‌هاي مجلس براي توسعه کارآفريني در حوزه ICT

چند شغله‌ها يکي از علل بيکاري جوانان

عناصر اساسي در طراحي استراتژي بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

ايده‌هايي جذاب براي توليد محتواي ويديويي

اصول برندسازي در قرن بيست و يکم

آيا استراتژي برندينگ شما فقط پول‌هاي‌تان را هدر مي‌دهد؟

اشتباهات بزرگ در حوزه روابط عمومي

لزوم استفاده از تبليغات محتوا محور

مهمترين تغييراتي که بايد در بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي ايجاد کنيم

راه‌هايي براي برندسازي در اينستاگرام و افزايش ميزان فالور

8 مهارت مهم مدير شبکه‌هاي اجتماعي در عصر بازاريابي ديجيتال

روندهايي که باعث تحول بازاريابي رسانه‌هاي اجتماعي مي‌شوند

5 استراتژي پيشرفته براي تبليغات رسانه‌هاي اجتماعي

نکاتي در ارتباط با استراتژي رسانه‌هاي اجتماعي براي افزايش فروش اينترنتي

تبليغات در اينستاگرام چقدر براي برند شما مفيد است؟

تبليغات موثر در شبکه‌هاي اجتماعي

طراحي کمپين تبليغاتي

برندسازي سياسي يعني چه و براي برندسازي سياسي چه بايد کرد؟

مديريت رفتار سياسي در سازمان

5گام اصلي براي موفقيت يک کمپين انتخاباتي

مديريت رفتار سياسي در سازمان

دوباره بازار رمال ها و جن گيرها داغ شد

آيا جامعتين بر کانديداي روحاني اجماع کرده اند؟

همسوزي آراي اصولگرايان

آيا ائتلاف 1+2 دچار بحران شده است؟

کوچ اعضاي ستاد جليلي به ستاد زاکاني

کانديداتوري آيت الله هاشمي رفسنجاني جدي شد؟

حدادعادل همچنان تکذيب مي کند

ولايتي نتيجه نظرسنجي ها را قبول ندارد

متکي تاکيد کرد : تحريم ها از مهمترين دلايل انتخاب شعار حماسه سياسي از سوي مقام معظم رهبري

پورمحمدي:آنان که مي‌گفتند تحريم‌ها کاغذ پاره هستند امروز حرف خود را پس گرفته‌اند

هشدار دبير ائتلاف اکثريت اصولگرايان : کانديداها منافع ملي را زيرپا نگذارند

باهنر: به نفع لاريجاني کنار نمي‌روم

باهنر: احمدي‌نژاد کاري به خرد جمعي ندارد

باهنر:اصلاح‌گران يک جريان فکري با نکات مثبت و منفي‌اند

باهنر:اصولگراها به نفع هاشمي کنار نمي روند

انديشه سياسي ميرزاي نائيني «ره»

توصيه محمد رضا باهنر به علي لاريجاني

بصيرت جبهه پايداري 180 درجه اي است!

بررسي ديدگاه امام خامنه اي (زيد عزه) درباره مفهوم اقتصاد مقاومتي

هاشمي دشمنان قسم خورده دارد/راي منفي هاشمي بالا است

آمده‌ام تا بداخلاقي مبارزه کنم