آخرين مطالب

فراخوان جذب تيم هاي استارت‌آپي در دوره دوم شتاب‌دهي شتاب‌دهنده جاويدان

دوره دوم شتاب‌دهي جاويدان آغاز شد استارت آپ

دوره دوم شتاب‌دهي جاويدان آغاز شد

  بزرگنمايي:

بازاریابی سیاسی - رامین عبدی، موسس شتاب‌دهنده جاویدان از آغاز دوره دوم پذیرش استارت‌آپ‌ها خبر داد.


به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوا، ظرفیت پذیرش این دوره ۷ تیم استارت‌آپی است که پس از پذیرش در دوره دو ماهه جاویدان کمپ (پیش شتاب‌دهی) شرکت خواهند کرد و پس از یادگیری مهارت‌های فردی، تیمی، کسب‌وکار و فناوری اطلاعات، با ارائه MVP به مرحله شتاب‌دهی وارد می‌شوند.
سرمایه اولیه ۲۰ میلیون تومانی، محیط ۱۵ متری برای هر تیم، تجهیزات سخت‌افزاری و اداری، منتورینگ، خدمات برندینگ و ... از مزایای حضور در شتاب‌دهنده جاویدان است.
متقاضیان می توانند از ۱۱ تا ۳۱ شهریور ماه به دو روش پیامکی و از طریق سایت این شتاب‌دهنده درخواستشان را ارسال کنند.
علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از طریق پیامک اقدام کنند. به همین منظور کافی است کلمه «پذیرش» را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۵۵۴۵۵۵۲۳۱ ارسال کنند.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

استارتاپهای 3 هزار میلیارد تومانی ایران

سایت ساز کانی وب، رقیب جدی برای وردپرس، جوملا و سیستم‌های مدیریت محتوای سنتی

افتتاحیه جشنواره سراسری کارآفرینی شریف

پونیشا پذیرای 180 هزار فریلنسر!

آغاز فعالیت شرکت بین المللی ماکسیم در ایران

ژاکلین یعقوبی، ستاره جدید سینمای ایران

پتانسیل بالای کارآفرینی بازار فناوری اطلاعات برای صاحبان ایده و خلاقیت

برگزاری مراسم روز دانشجو و جشن فارغ‌التحصیلی در واحد 48 دانشگاه علمی کاربردی

ارزش استارتاپ نوار به 14.5 میلیاردتومان رسید

باارزش ترین استارتاپهای ایرانی، دیجی کالا 2 هزار میلیارد تومانی شد

برگزاری دوره های تربیت مدیرمالی، رئیس حسابداری و حسابدار

استارتاپهای ایرانی هزار میلیاردی شدند

درآمد 440 تومانی تاکسی آنلاین اسنپ در هر سال

همایش «استارتاپ اربعین»سبب به ثمر رسیدن ایده‌های خلاقانه می‌شود

نخستین رویداد استارتاپی «ایدوکا»

برگزاری دومین دوره دورهمی منابع انسانی استارتاپها توسط شتابدهنده دیموند

برنامه بازاریابی به بازار رفتن برای استارتاپ ها

درآمد 800 میلیارد تومانی پسماند زباله و ضایعات تهران کجا می رود؟

ضرورت قراردادنویسی در استارتاپها

فراخوان شناسايي استارت‌آپ‌هاي پستي

شتاب‌دهنده‌ها به کمک توسعه ظرفيت‌هاي فرهنگي مي‌آيند

دورهمي بزرگ استارت‌آپي همدان

دوره دوم شتاب‌دهي جاويدان آغاز شد

استارتاپ “لينک شو” آژانس بازيگر يابي آنلاين

استارت‌آپ ويکند کسب‌وکار سبز 17 تا 19 آذر برگزار مي شود

چرا 90 درصد استارت‌آپ‌ها شکست مي‎خورند؟

خالق شادياب:با کوله پشتي کارآفريني شروع‌ کردم

4 روش پيشنهادي به استارتاپ ها براي رقابت با شرکت هاي بزرگ در جذب نيرو

استارت آپ (Startup) چيست؟

10 مکان براي پيدا کردن ايده‌هاي استارتاپي

10 نکته باور نکردني در ارتباط با بازاريابي پايگاه داده

در هر شروعي اين 4 راهکار به داد شما مي‌رسند

يک طرح بازاريابي ساده براي استارت آپ ها