بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

دستيابي به بيشترين دستاورد با تلاش کمتر مقالات بازاريابي

دستيابي به بيشترين دستاورد با تلاش کمتر

  بزرگنمايي:


«به من يک اهرم به اندازه کافي بلند و يک جا براي ايستادن بدهيد، من مي توانم زمين را جابه جا کنم!» (ارشميدس)اما اين جمله چه کاربردي در زندگي و کار شما دارد؟

شما با به کاربردن اهرم ها در کسب وکار و با کمي فکر مي توانيد کارهاي بسيار بيشتري نسبت به شرايط کار بدون اهرم، انجام دهيد. بدون اهرم ها، شما خيلي سخت کار مي کنيد، اما بازدهي شما محدود به ساعت هايي است که روي آن کار،وقت مي گذاريد. با اهرم ها شما مي توانيد اين ارتباط را بشکنيد و با صرف همان مقدار زمان،نتيجه بيشتري بگيريد.

معرفي ابزار

چطور مي توانيد از اهرم ها در کسب وکارتان استفاده کنيد؟ وچطور شما بيشترين کارآيي را همزمان با کاهش ساعات کاري داشته باشيد؟!

براي اين منظور شما احتياج داريد ياد بگيريد که چطور از اهرم هاي زير استفاده کنيد:

اهرم زمان: استفاده از اهرم زمان اساسي ترين استراتژي موفقيت است. ساعات محدودي براي انجام کارها در طول يک روز وجود دارد. اگر شما تنها از زمان خودتان استفاده کنيد مي توانيد فقط تا اندازه اي به نتيجه برسيد. اما اگر شما با همکاري ديگران از اهرم زماني ديگران نيز استفاده کنيد مي توانيد بهره وري خود را به ميزان فوق العاده اي بالا ببريد.
اهرم براي زمان خود:

فعاليت هاي غيرضروري را حذف و تلاشتان را روي چيزهاي واقعا مهم متمرکز کنيد.

ياد بگيريد چطور اولويت بندي کنيد، به طوري که انرژي تان را روي فعاليت هايي با بيشترين بازدهي نسبت به زمان صرف شده متمرکز کنيد.

هدفگذاري بلندمدت داشته باشيد، اهدافي واضح تعريف کنيد و به خود براي رسيدن به آنها انگيزه بدهيد.
اهرم براي زمان ديگران:

ياد بگيريدچطور کار را به ديگران واگذار کنيد.

به ديگران آموزش دهيد و آنها را توانمند کنيد.

کارشناسان و مشاوراني به کار بگيريد که کمبودهاي مهارتي يا دانشي را پوشش مي دهند.

فعاليت هاي غيرکليدي را براي اثربخشي بيشتر برونسپاري کنيد.

با استفاده صحيح از اين اهرم، زمان و پولي که در تنظيم اهرم زماني ديگران سرمايه گذاري مي کنيد به سرعت به سوي شما برخواهد گشت.

اهرم منابع: با استفاده از اهرم بر روي دارايي هاي شخصي، مي توانيد نتايج کاملي از نقاط قوت فردي خود به دست آوريد. شما طيف وسيعي از مهارت ها، استعدادها، تجربيات، تفکرات و ايده ها را در اختيار داريد که مي توانند و بايد به بهترين شيوه با هم ترکيب شوند. چه مهارت ها و نقاط قوتي در شما هست که ديگران فاقد آن هستند؟ چطور مي توانيد از آنها به بهترين شکل استفاده کنيد و بهبود قابل توجهي براي آنها داشته باشيد؟ شما چه ارتباطات يا منابع مالي داريد؟ آيا مي توانيد از اين دارايي ها، براي ايجاد يک اهرم استفاده کنيد؟

اهرم يادگيري: يکي ديگر از اهرم هاي مهم موفقيت، دانش کاربردي است. ترکيب آموزش و عمل مي تواند اهرمي بسيار قوي ايجاد کند. يادگيري بر اثر تجربه، کند و کسل کننده است. اگر شما بتوانيد دوره هاي آموزشي خوبي انتخاب کنيد، علاوه بر پيشرفت خيلي سريع تر، پايه محکم دانش خود را معماري خواهيد کرد و خلأ هاي دانشي بزرگ خود را پوشش خواهيد داد.

با تعيين اينکه به چه چيزي براي يادگيري نياز داريم، مي توانيد جلوي اتلاف زمان زيادي را که به آموزش هاي بيهوده اختصاص مي دهيد، بگيريد و دانش خود را با تمرکز بر تخصص و مهارت هاي خود ارتقا دهيد.

کليدهاي موفقيت اهرم هاي دانش و آموزش اين موارد هستند: اول، دانستن اينکه چه چيزي نياز داريد تا ياد بگيريد. دوم، آگاهي از سطح مورد نياز يادگيري. سوم، متمرکز و وسواسي بودن در انتخاب هاي آموزشي. چهارم، صرف زمان براي کسب صلاحيت هاي مورد نياز.

يادگيري فراتر از اين چارچوب، به عنوان يک اهرم براي شما محسوب نمي شود. با به کارگيري و مشورت از افراد مرتبط، شما اهرم دانش و تعليم آنها را به خوبي در اختيار خواهيد داشت. يک اشتباه کوچک مي تواند شما را به آهستگي به اعماق فرو برد. اجازه ندهيد اين اتفاق بيفتد!

اهرم تکنولوژي: پيدا کردن اهرم فناوري، فکر کردن به اين است که شما با استفاده از يک تکنولوژي کار خود را به صورت خودکار انجام دهيد. در ساده ترين سطح، ممکن است لپ تاپ وسيله اي خوب براي نگهداري اطلاعات شما در منزل و محل کارتان باشد. امروزه تلفن هاي همراه جديدي که هم امکانات دسترسي به ايميل و اينترنت را دارند از همين اهرم ها براي صرفه جويي در زمان به هنگام سفر محسوب مي شوند.

در سطحي پيچيده تر، از نرم افزارهايي چون access استفاده کنيد تا فرآيندهاي کاري شما را ساده و روان تر کند. برهمين اساس شما به راحتي مي توانيد از نرم افزارهاي بي شماري که در دسترس وجود دارد، به عنوان يک اهرم استفاده

کنيد.
به کارگيري

يک SWOT فردي براي خود تهيه کنيد. (اين ابزار در همين ستون معرفي خواهد شد)

به دنبال يک فرد باتجربه و آشنا با اهرم ها بگرديد. اين کار خود يک اهرم قوي براي شما است!

انتظارات شخصي خود را افزايش دهيد. نگاهي به اهداف جاري خود بيندازيد. از خود بپرسيد با کدام اهرم ها مي توانيد سريع تر به اين اهداف برسيد.

خود را با شبکه اي از افراد بزرگ و داراي مهارت، دانش و تخصص هايي احاطه کنيد که خود در آنها ضعيف هستيد. به دنبال فرصت هايي براي خلق هم افزايي و اهرمي از استعدادها باشيد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي