بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

کارمندي موفق در خانه باشيد مقالات بازاريابي

کارمندي موفق در خانه باشيد

  بزرگنمايي:


امروزه کار در خانه از مسائل مهم به شمار مي رود و موفقيت در اين زمينه روياي بيشتر افراد محسوب مي شود . تجربه کار در خانه، تجربه اي بسيار فوق العاده است، اما مشکلاتي نيز در پي دارد. براي موفقيت در اين زمينه نکاتي را براي شما مطرح مي کنيم:

عوامل حواس پرتي را برطرف کنيد

براي مثال ، تلويزيون را خاموش کنيد. ممکن است که برنامه آن جذاب نباشد ، اما به هر حال حواس شما را پرت مي کند و اجازه نمي دهد که کار خود را به درسيتي انجام دهيد.

لباس مناسب را بپوشيد

يکي از مواردي که شما را در خانه از فردي کسل و تنبل به فردي آماده براي کار تبديل مي کند اين است که لباس راحتي و به اصطلاح تو خونه اي خود را با لباسي جدي تر تعويض کنيد . تعويض پيژامه و زيرپيرهني با تي شرت شلوار جين ، حال و هواي شما را از تنبلي و خواب آلودگي به کلي به هوشياري و جديت براي کار تغيير خواهد . بنابراين ، براي موفقيت در کار خانه ، پوشيدن لباسي غيررسمي، اما معقول وجدي و در عين حال راحت توصيه مي شود.

تنظيم برنامه ها و اهداف

براي انجام کارهاي خود در خانه بايد برنامه اي دقيق داشته باشيد يا حداقل مشخص کنيد که بخشي از کارها را حتما به صورت روزانه و در زماني خاص انجام دهيد، زيرا برخي کارها حساسيت زماني دارند. تعيين اين کارها و زمان انجام آن ها اين تلنگر را به شما مي زند که هر روز در آن زمان خاص ، خود را ملزم به انجام آن کنيد.

کارهاي شخصي خود را تفکيک کنيد

براي اينکه موفق باشيد ، کارهاي شخصي خود را از کار خانه تفکيک و براي هر دو ، زماني را تعيين کندي. براي مثال ، صبح ها را به انجام کارهاي شخصي مانند شستن لباس يا چيدن ظرف ها در ماشين اختصاص دهيد و زماني مشخص نيز دست از کارهاي شخصي خود کشيده و به انجام کار حرفه اي خود در خانه بپردازيد.

دعوت همکار خود به خانه

اگرهمکاري داريد که نزديک شما زندگي مي کند و رفت و آمد او به خانه آسان است، ايده اي خوب است که يک روز از او دعوت کنيد تا رد خانه به همکاري با شما بپردازد تا کار بهتر و سريع تر پيش برود.
فضاي کاري مشخص را براي خود در خانه تعريف کنيد

اگر امکان اختصاص فضاي کاري کاملا مجزا و مجهز نداريد مي توانيد ميزي را در کنجي از فضاي خانه قرار دهيد . نشستن پشت ميز کار خيلي معقول تر و مناسب تر از لم داده روي کاناپه است. براي انجام کار به شکلي موفق بايد خود را در چارچوب کاري قرار دهيد.

کافي شاپ دوست صميمي شماست

گاهي ماندن در خانه براي چند روز و کار کردن مدام در فضا مي تواند روحيه شمار را تخريب و بازده کاري شما را پايين بياورد. از اين رو توصيه مي کنيم که بيورن برويد و براي مدتي در کافي شاپ محله بنشينيد و به کار خود بيانديشيد اين کار ، روحيه شما را طراوت مي بخشد و ايده هايي خوب به ذهن شما مي رساند. پس از تجديد قوا مي توانيد به خانه باگرديد و با انرژي بالا به کار خود ادامه دهيد.

فضاي خانه و اطراف خود را مرتب و سازمان يافته نگه داريد.

اين کار باعث مي شود که ذهن و مغز شما نيز سازمان يافته بماند. اگر اطراف شما به ويژه ميزکار به هم ريخته و شلوغ باشد ، نمي توانيد حواس خود را متمرکز کنيد.

اختصاص زماني براي ناهار

هرگز ناهار را سر ميز کار نياوريد و براي صرف ناهار هر روز ساعتي مشخص از پشت ميز خود برخيزيد و به فضاي غذاخوري خانه برويد و دور ميز به همراه اعضاي خانواده به صرف غذا بپردازيد و از زمان خود لذت ببريد اين کار موجب مي شود که هم از صرف غذا کنار عزيزان خود لذت ببريد و هم مغز شما براي مدتي استراحت و تجديد قوا کند.
از کامپيوتر خود دور بمانيد.

يکي از چالش هايي که افراد زمان کار در خانه با آن مواجه هستند، اين است که نمي دانند چه موقع آن را متوقف کنند و به سرگرمي هاي شخصي و کار تفريحي با کامپيوتر بپردازند . زماني را براي خود تعيين کنيد( براي مثال پايان روز) که بدانيد تنها رد آن زمان مجاز هستيد کار را متوقف و خود را با کامپيوتر سرگرم کنيد، زيرا اگر اين کار را نکنيد و مدام به کامپيوتر سر بزنيد ، احتمال غرق شدن در آن و عقب ماندن از کار بسيار زياد است.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي