سیاست و بازاریابی

آخرين مطالب

10 کاری که نمی‌دانستید می‌توانید در Call of Duty: Warzone انجام دهید نکات خواندني

  بزرگنمايي:

سیاست و بازاریابی - ویجیاتو / حدودا دو هفته پیش بود که استودیوی Infinity Ward و شرکت اکتیویژن بازی بتل رویال Call of Duty: Warzone را به صورت رایگان منتشر کردند و در حال حاضر هرکسی می‌تواند بدون پرداخت هیچ هزینه آن را روی پلی استیشن 4، پی‌سی و ایکس باکس وان اجرا کند. تا به اینجای کار به نظر می‌رسد بتل رویال کال آو دیوتی مورد استقبال کاربران قرار گرفته و همزمانی تاریخ انتشار بازی با دوران قرنطینه خانگی باعث شده تعداد کاربران آن روز به روز افزایش پیدا کند.
مثل تمام بتل‌ رویال‌ها که نقشه‌هایی بزرگ و پر از رمز و راز دارند، جهان وارزون هم پر شده از نکات مختلفی که منتظرند تا توسط بازیکنان کشف شوند. در این مقاله به 10 مورد از این رمز و رازها می‌پردازیم که برخی از آن‌ها نکاتی صرفا سرگرم‌کننده هستند و برخی دیگر می‌توانند تفاوت میان یک پیروزی افتخارمندانه یا یک شکست مفتضحانه باشند.
تیراندازی هنگام چتربازی
درست مثل تمام عناوین این ژانر، بازی با بیرون پریدن بازیکنان از یک هواپیما و باز کردن چترهای نجات‌شان آغاز می‌شود و هرکسی این فرصت را دارد که به منطقه‌ای خلوت یا بسیار شلوغ برود. اما وارزون در این بخش از بازی یک تفاوت عمده با هر بتل رویال دیگر دارد و آن قابلیت تیراندازی به هنگام چتربازی است.
اگر بازیکن چتر خود را ببرد، سلاح از غلاف درآمده و پیش از اجبار به باز کردن دوباره چتر امکان تیراندازی مهیا می‌شود. البته که تیراندازی دقیق در آن شرایط نیازمند مهارت بالا (و پینگ پایین) است اما اگر این کار را به اندازه کافی تمرین کنید (و سرویس‌دهنده اینترنت‌تان را به اندازه کافی به صورت تلفنی فحش دهید) یک روز قادر به کشتن یک بازیکن در میانه زمین و هوا خواهد بود.
سنگ‌اندازی در Gulag
درحالی که در برزخ Gulag گیر افتاده‌اید و منتظرید نوبت‌تان برسد، می‌توانید حسابی برای بازیکنانی که در میانه میدان دارند برای جان‌شان می‌جنگند کرم بریزید. در نوبت انتظار، 5 سنگ در اختیارتان قرار می‌گیرد و می‌توانید آن‌ها را به سمت بازیکنان پرتاب کنید.

سیاست و بازاریابی


اگر هرکدام از سنگ‌هایتان به آن‌ها برخورد کند، اندکی گیج می‌شوند و یک امتیاز سلامتی هم از دست می‌دهند. اگرچه این سنگ آنقدرها کارایی ندارد، اما تنش را در نبردی که از پیش بسیار تنش‌زا بوده را افزایش می‌دهد.
انداختن آیتم‌ها
مدیریت اینونتوری در این بازی به شکل قابل توجهی نسبت به دیگر بازی‌های بتل رویال ساده شده. به صورت معمول اصلا نیازی به مدیریت هیچ‌چیز نیست، اما بهرحال گاهی لازم می‌شود که منوی اینونتوری را باز کنید. وقتی در حال تجربه بازی همراه با یک اسکواد کامل باشید، این قابلیت حسابی به درد می‌خورد.
اگر یک بازیکن زره یا تیر کم داشته باشد، هم‌تیمی‌ها می‌توانند مقداری مهمات برای او روی زمین بریزند. اگرچه گیمرها معمولا از این بدشان می‌آید که برای تیم خود تبدیل به سربار شوند، اما همکاری درست حتی کم‌مهارت‌ترین بازیکنان را هم به عنصری مهم در تیم تبدیل می‌کند.
ایستگاه‌های دریافت مهمات
در نقشه وردانسک، هیچ‌چیز به اندازه تیر ارزشمند نیست و بازی به گونه‌ای طراحی شده که تیرها در میانه یک نبرد مثل آب خوردن تمام می‌شوند. به همین خاطر است که آشنایی با ایستگاه‌های دریافت مهمات ضروری است.
در اکثر ساختمان‌های پلیس و فروشگاه‌های اسلحه‌ای که در نقشه می‌یابید قادر به یافتن یکی از این ایستگاه‌های دریافت مهمات هستید و همه‌چیز با فشردن تنها یک دکمه انجام می‌شود. اگر در ابتدای بازی به سراغ یکی از این اماکن بروید، خیلی زود دست بالا را نسبت به سایر بازیکنان خواهید داشت.
چتر نجات حتی بعد از پرش اولیه هم باز می‌شود
این نکته احتمالا برای اکثر بازیکنان بدیهی باشد، اما اگر نمی‌دانستید، چتر نجاتی که پشت کاراکترتان بسته شده به دفعات نامحدود قابل استفاده است و حتی بعد از پریدن از هواپیما هم می‌توانید -مثلا هنگام پریدن از بالای یک ساختمان- آن را باز کنید.
بنابراین اگر نگران بودید که با پریدن از یک ساختمان بمیرید و سر از Gulag در بیاورید، نیازی به نگرانی نیست. البته حواس‌تان باشد که برخی از بازیکنان حاضر در نقشه دست کمی از دثتروک ندارند و با یک یا دو تیر اسنایپ، شما را در میان زمین و هوا به کلوچه تبدیل می‌کنند.
تلفن‌ها
هیچ بازی بتل رویالی بدون رمز و رازهایی که نمی‌توان از آن‌ها سر در آورد، یک بتل رویال واقعی نیست. در محیط بسیاری از ساختمان‌های وردانسک می‌توان تلفن‌هایی را یافت که امکان تعامل با آن‌ها نیز هست، اما هیچ کار خاصی نمی‌کنند و صرفا صدای بوق می‌دهند.
در حال حاضر می‌توان حدس زد که سازندگان می‌خواهند بعدا با یک به‌روزرسانی از این تلفن‌ها استفاده کاربردی در گیم‌پلی کنند، اما شاید هم صرفا با رمز و رازی طرف هستیم که یکی از قرنطینه‌شدگان بیکار در خانه باید سر از آن در بیاورد.
دوربین سوم‌شخص هنگام چتربازی
این یکی هم تقریبا بدیهی است، اما از آن‌جایی که بازیکنان هنگام باز کردن چتر حواس‌شان به یک نقطه خاص از نقشه است شاید از دید دور مانده باشد. با باز کردن چتر و فشار یک دکمه می‌توانید وارد حالت سوم‌شخص شوید و خودتان را در حالی که فرود می‌آیید تماشا کنید.

سیاست و بازاریابی


علاوه بر این، با ورود به دوربین سوم‌شخص می‌توانید نگاهی اساسی به اطراف بیندازید و متوجه شوید سایر بازیکنان به کدام نقاط از نقشه می‌روند. گذشته از هنگام رانندگی، این تنها جاییست که بازی اجازه می‌دهد خودتان و دیگران را به صورت سوم‌شخص تماشا کنید.
لپتاپی سری در پایگاه نظامی
درست مثل قضیه تلفن‌ها، قضیه این لپتاپ هم خیلی مرموز است. در لوکیشن پایگاه نظامی (Military Base) یک لپتاپ قرار دارد که می‌‌توانید با آن تعامل کنید. هرچند که تا به امروز این تعامل‌ها هیچ نتیجه خاصی به همراه نداشته. باز هم می‌توان حدس زد با یک به‌روزرسانی شاهد تعبیه نوعی قابلیت در این قابلیت باشیم، اما خیلی ضد حال خواهد بود اگر سازندگان هیچوقت کارکرد این لپتاپ را مشخص نکنند.
روند احیا قابل انتقال است
برای باقی ماندن در مبارزه، استفاده از آیتم Self-Revive خیلی ضروریست. این آیتم که در ایستگاه‌های خاصی خریداری می‌شوند به شما این اجازه را می‌دهند که بعد از ناک شدن، بدون دخالت هم‌تیمی‌ها قادر به احیای خود باشید.

سیاست و بازاریابی


جالب است بدانید وقتی مشغول احیای خودتان هستید، یکی از هم‌تیمی‌ها می‌تواند کار را برایتان ادامه دهد و نواری که برای احیا شدن باید پر شود، از همان نقطه‌ای که شما رهایش کرده‌اید پر می‌شود. این چیزیست که هیچوقت مشابه‌اش را در هیچ بتل‌ رویالی ندیده‌ایم و به خاطر همین چیزهاست که عاشق وارزون شده‌ایم.
اعدام‌ها
اگر مردن صرف در بخش چندنفره به اندازه کافی بد نیست، تصور کنید که ناگهان دشمنی که مخفیانه از پشت‌تان درآمده به جان‌تان بیفتد. این اتفاق نه‌تنها حسابی تحقیرآمیز است، بلکه برای اینکه عمق فاجعه را بیشتر درک کنید بازی دوربین را از حالت اول‌شخص خارج کرده و یک انیمیشن اعدام (نه در معنای سنتی‌اش با یک صندلی و طناب!) نشان‌تان می‌دهد.
شاید با خودتان بگویید که رویم را برمی‌گردانم و این ننگ را تحمل نمی‌کنم، اما در هر صورت روح و روان‌تان تحت تاثیر این اتفاق قرار خواهد گرفت. خبر خوب اینکه شما هم می‌توانید همین بلا را سر آن بازیکنی که لای چمن‌ها کمپ کرده بیاورید؛ فقط اگر بتوانید به اندازه کافی به او نزدیک شوید.

لینک کوتاه:
https://www.siasatvabazaryabi.ir/Fa/News/116475/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ناسا 2 ماموریت رصد زمین را پس از 18 سال متوقف کرد

گزارش درآمد سه ماهه متا اعلام شد؛ سقوط 16 درصدی سهام غول فناوری

ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟

بزرگترین چاپگر 3بعدی جهان یک خانه را در 80 ساعت می‌سازد

«صفحه اول اینترنت» برای تمرکز بیشتر بر دیدگاه‌ها، آپدیت شد

تصاویری از پنل‌های خورشیدی جدیدی که در هر مکانی امکان نصب آن وجود دارد

مطالبه‌گری؛ مهمترین برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت سیزدهم

بررسی گوشی Redmi 10 5G؛ اقتصادی و پرطرفدار

هوش مصنوعی و احتمال جنگ و فروپاشی اجتماعی

کیش برترین منطقه آزاد در حوزه‌ی اقتصادی شد

تردز حالا 150 میلیون کاربر ماهانه دارد

کیش در صدر مناطق آزاد نشست/ تقدیر ویژه‌ی معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رتبه‌ی برتر روابط عمومی و تصویرسازی

داستان عاشقانه سمی یک پروانه!

تقاضا برای هدست ویژن پرو اپل رو به کاهش است

مایکروسافت حجم آپدیت‌های ماهانه ویندوز 10 را به‌شدت کاهش داد

دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با جامعه معظم ایثارگری

قیمت HDD سیگیت و وسترن دیجیتال افزایش یافت

جو بایدن لایحه «فیلترینگ یا فروش تیک تاک» را امضا کرد؛ مدیرعامل پلتفرم چینی: جایی نمی‌رویم

نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتومی ساخته شد

سامسونگ شارژر جدید 50 واتی USB PD خود با دو پورت Type-C را معرفی کرد

موفقیت ایران در ساخت موتور بنزینی 6 سیلندر

تست موفق اولین موتور 6سیلندر ایرانی

استاندار ایلام: از عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان رضایت داریم

تشخیص سرطان از یک قطره خون طی چند دقیقه

گوشی خوش‌قیمت جدید اوپو از شارژ 100 وات پشتیبانی می‌کند

غول باستانی که کوسه‌های سفید امروزی را کوتوله می‌کند!

اپل ظاهراً در تأمین نمایشگر OLED آیپد پرو 11 اینچی با محدودیت‌هایی روبه‌رو است

سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟

3 فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند

غفلت از سرکشی به خانواده های شهدا پذیرفتنی نیست

هوش مصنوعی متن‌باز جدید اپل معرفی شد؛ پردازش بدون نیاز به اینترنت

این عینک، زبان اشاره را ترجمه می‌کند

مخترع ایرانی مدال برنز نمایشگاه اختراعات ژنو 2024 را کسب کرد

تصاویری خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان

دو گوشی قدیمی به پایان چرخه عمر رسیدند و دیگر آپدیت نمی‌شوند

استفاده هکرها از دستگاه‌های سیسکو برای جاسوسی

ویدیویی از کاوشگر کنجکاوی که مناطق رسوبی در مریخ را نشان می دهد

تکریم و سپاسگزاری استاندار و مدیرکل بنیاد مازندران از والدین معزز شهیدان والامقام سروی

حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در برنامه زنده صبح عالی

بنیاد باید به نهاد راهبردی و مطالبه‌گر تبدیل شود

واتس‌اپ به ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی مجهز می‌شود

توسعه روشی برای بهبود مصرف انرژی در دستگاه‌های مخابراتی

گلکسی زد فلیپ 5 از یک قابلیت هوش مصنوعی One UI 6.1 محروم است

اینترنت برای کنکور امسال قطع نمی‌شود؟

منتظر پیکسل تبلت 2 گوگل نباشید

اگر از تبلیغات داخل سیستم عامل متنفرید ویندوز 11 را آپدیت نکنید!

تعداد کاربران فعال اسپاتیفای 19 درصد رشد کرد

هوش مصنوعی شیطانی هم ساخته شد!

چرا اجرام زحمت در ایستگاه فضایی بین المللی شناور می شوند؟

قابلیت انقلابی واتساپ معرفی شد؛ انتقال فایل بدون نیاز به اینترنت