بازاریابی سیاسی

آخرين مطالب

کارمندان اين جوري، پيشرفت نمي کنند! مقالات بازاريابي

کارمندان اين جوري، پيشرفت نمي کنند!

  بزرگنمايي:

معمولا بهانه آوردن بسيار ساده تر از انجام کارها است. تجربه ثابت کرده است بيشتر کارمندان پتانسيل عالي بودن و پيشرفت کردن را دارند اما بهانه گيري هاي بيهوده مانع از بالفعل شدن اين پتانسيل مي شود. رايج ترين بهانه هاي کارمندان را در پايين ذکر کرده ايم. اگر شما هم اين حرف ها را مي زنيد بايد بدانيد در واقع جلوي پيشرفت خود را مي گيريد و هميشه در يک سطح و موقعيت ثابت کاري باقي خواهيد ماند.

1. شما توضيح کافي به من نداديد

اين رايج ترين بهانه کارمنداني است که هميشه ميان کتاب ها به دنبال پاسخ مسايل خود مي گردند. يک کارمند خوب در کار خود ابتکار دارد و لازم نيست همه چيز را براي او توضيح داد. خودش با يک توضيح مختصر اصل مطلب را درک مي کند و کار را به بهترين شکل پيش مي برد. يک مدير خوب هرگز دست کارمند را نمي گيرد و قدم به قدم او را جلو نمي برد و يک کارمند خوب هم فقط در زمان لازم از مدير خود دستور کار مي خواهد.

2. تقصير من نبود

در مدرسه هرگز به اين دليل که هم گروهي ضعيفي داشتيم پروژه هاي کاري خود را نصفه يا نادرست انجام نمي داديم. هر جا هم گروهي مان کم مي گذاشت خودمان جبران مي کرديم تا مثلا روزنامه ديواري خوبي تحويل معلم دهيم. اين دقيقا کاري است که بايد در محيط کار انجام داد. اگر همکاري داريد که به واسطه تنبلي يا بي خيالي او کارهايتان عقب مي افتد او را مجبور به انجام کارهايش کنيد. اگر اين کار ممکن نيست (او تنبل تر از اين حرف ها است) آن کار را خودتان انجام دهيد. يک کارمند خوب هرگز اجازه نمي دهد کارها ناتمام بمانند.

3. اين ممکن نيست

کارمندان خوب خيلي کم با موقعيتي مواجه مي شوند که انجام کاري برايشان ناممکن باشد. زيرا آنها سعي مي کنند نگاه خود را تغيير دهند تا راهکار مناسب بيابند. يک کارمند خوب هرگز نمي گويد «اين ممکن نيست» و هنگام مواجهه با مشکل، عقب نشيني نمي کند. گاهي فاصله بين «غيرممکن» و «ممکن» فقط يک ايميل، تماس تلفني يا جست وجو در گوگل است.

4. همه اين اشتباه را مي کنند

برخي از کارمندان تصور مي کنند اشتباهات تايپي، گرامري، حسابرسي يا خطاهاي ايميلي مشکلي ندارد زيرا بيشتر مردم اين اشتباهات را دارند. يک کارمند خوب آدم «معمولي» نيست و به همين دليل مرتکب اشتباه هاي رايج و «معمولي» نيز نمي شود. اين گونه کارمندان کارهاي خود را دوباره چک مي کنند تا اشکالي نداشته باشد. اين کار باعث مي شود تا يک پله بالاتر از افراد ديگر قرار داشته باشند.

5. من به منابع و نفوذ شما نياز دارم

گاهي اوقات، کارمندان به منابع و تدبير مدير خود براي تکميل کارهايشان نياز دارند. يک کارمند عالي سعي مي کند تا شبکه خود را راه اندازي کند. يکي از کارهايي که باعث مي شود تا کارفرما از کارکرد کارمند خود خوشحال شود زماني است که مي بيند کارمندش به دنبال ايجاد ارتباطات گسترده با افرادي است که براي شرکت سود دارند.

6. مشتري بسيار غير منطقي است

تعداد آدم هاي دردسرساز که ارتباط برقرار کردن با آنها دشوار است، زياد است اما شما بايد با اين مساله کنار بياييد. داشتن مشتري يا همکار غيرمنطقي دليل نمي شود که کارهايتان را درست و کامل انجام ندهيد. يک کارمند خوب هميشه راهي براي برقراري ارتباط بهتر پيدا مي کند. بعضي وقت ها هم لازم است فرد مشکل ساز را سر جايش بنشانيد.

7. من به آموزش بيشتري نياز دارم

اگر کارمندي خوب آموزش نديده باشد مي تواند مشکل ايجاد کند. همه کارفرمايان بايد مطمئن شوند که کارمند تعليمات لازم را ديده است. متاسفانه گاهي آموزش لازم به کارمند داده نمي شود و او مجبور است خودش همه چيز را ياد بگيرد. اما برخي از کارمندان نيز اين را بهانه خود مي کنند و در کار کم کاري مي کنند. بهترين روش اين است که فضاي ايجاد اين نوع بهانه ها را تا حد امکان کاهش دهيد.




نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

ساير مطالب

بررسی آیفون XS و آیفون XS Max اپل از منظر وب‌‌سایت‌های معتبر فناوری

پنج کتاب برتر بازاریابی با موضوع برندینگ

چهار p بازاریابی

چطور در 6 گام به اعتراض ها پاسخ دهیم؟

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش دوم

7 نکته در بازاریابی شبکه ای

سیزده ویژگی یک فروشنده ممتاز و عالی – بخش اول

آمیخته بازاریابی (Marketing Mix)

درباره گروه مرجع در بازاریابی

چطور تحقیقات بازار چرخه عمر را به اثربخشی تبلیغات مرتبط می سازد

10 اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

مسئولیت های کلیدی یک مشاور بازاریابی

برند فراتر از بازاریابی

در رابطه با سهمیه فروش بیشتر بدانیم

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

برندینگ از طریق کارکنان شما

سیستم اطلاعات بازاریابی (MIS) چیست؟

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند – 2

ببینیم برند استارباکس چطور قهوه را به چین رساند 1

در رابطه با تحقیقات بازار قیاسی و القائی بیاموزیم

بازاریابی ویروسی

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

تقسیم بازار مبنای استراتژی بازاریابی متمایز است

برند هایی که از مرگ سر برآوردند و به اوج موفقیت رسیدند

گیمیفیکیشن چیست؟

عناصر یک برند موفق 3 : شخصیت

رویکرد مشتری محور نسبت به تحقیق بازار

بازاریابی مقاله ای چطور می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش آخر

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک – بخش دوم

نظریه ارتباطات (Communications Theory) چیست؟

استراتژی های مقرون به صرفه بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک

جملاتی کوتاه که برای غلبه بر بازار به آنها نیاز دارید

چرا به برون سپاری فعالیت در شبکه‌های اجتماعی نیاز دارید؟

5 تاکتیک برای زمین زدن بازاریابی دیجیتال شما

برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟

تحلیل موقعیت

تصورات نادرست در مورد بازاریابی شبکه‌ای

3 راه براي اين‌که عاشق فروشندگي شويد

اينفلوئنسر مارکتينگ، واژه اي قدرتمند در بازاريابي

چالش‌هاي اينفلوئنسر مارکتينگ چيست؟

نقش گسترده فرهنگ در بازاريابي

بازاريابي شبکه اي، واقعيت يا توهم؟

افزايش فروش از طريق مشتريان اينستاگرام

نقش بازاريابي چشم‌گير در دنياي امروزي

چکيده‌اي از ديدگاه‌هاي منسوخ در نظريه مديريت

10 مزيت استفاده از بازاريابي شبکه‌هاي اجتماعي

هزينه‌هاي اجتماعي بازاريابي اينترنتي بد

متفاوت‌ترين کمپين هاي تبليغات چريکي

تصورات نادرست در مورد بازاريابي شبکه‌اي